Цветята от скреж - едно рядко и наистина красиво явление (фотогалерия)
На Международния ден на снега искаме да ви запознаем с едно невероятно красиво природно явление - цветята от скреж.
Те се образуват при много специфични условия, най-вече в късната есен или ранната зима, когато температурата на въздуха падне под точката на замръзване, а тази на земята остане над нулата.
При тези условия соковете на някои растения с дълго стебло замръзват.
Полученото разширяване води до образуването на микроскопични пукнатини по повърхността на стъблото. В същото време силата, която тласка соковете, процежда замръзналата влага навън като едновременно с това продължава да изтласква незамръзнали сокове от корените.
Резултатът е нещо като природен шприц за скреж. Образувалите се нежни воали от скреж се усукват и навиват, за да заприличат на нещо от градината на Снежната кралица.
Вижте тези великолепни цветя в галерията, предоставена от Obekti.bg.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.