Huawei създава платформа за умен транспорт

Huawei създава платформа за умен транспорт

Китайската технологична компания Huawei разработва платформа за "умен транспорт", която на базата на анализ на голям обем данни, като например състоянието на автомобила и навиците на шофьора, ще създава облачен двойник на шофьорите и техните автомобили, предаде ТАСС.

Huawei представи разработката си на международното изложение за компютърни технологии CeBIT в Хановер.

Платформата OceanConnect ще помага на световните автомобилостроители при оптимизацията на работата им и ще дава препоръки при разпределението на цифровото съдържание във вградените в съвременни автомобили мултимедийни системи, а също така при пускането на определени услуги.

Тя ще бъде интегрирана с вече съществуващите системи, за да може колите да взаимодействат помежду си и с околната среда.

Huawei  вече има споразумение с френския автомобилостроителен концерн PSA, собственик на марките Peugeot, Citroen и Opel, за използване на платформата при кросоувърите DS 7 Crossback. Обсъжда се и сътрудничество с китайски автомобилостроители.

CeBIT се провежда в Хановер всяка година от 1986 и е най-голямата в света платформа за представяне и внедряване на най-новите информационни и телекомуникационни технологии и програмно осигуряване в различни области. В изложението участват бизнесмени, икономисти, компютърни специалисти, политици и издатели. Тази година се включиха около 2800 изложители от около 70 страни.

Източник: БТА

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Продажбата вече не е достатъчна - време е да се предизвикат емоции