Нашите автори
Статии от този автор
Намерени 10 статии
|
|
Константина Маркова има близо 25 години опит в комуникациите и връзките с обществеността в различни сектори – от медии, през индустриални производства до браншови организации и институции в изпълнителната власт. Основава HeatMark Communications през 2021 г. с фокус върху управлението на корпоративна и лична репутация и превенция и комуникация на кризи.
Намерени 10 статии
Мениджмънт
Кризи и комуникации: Болезнени промени (казуc 12)
Промените са в ДНК-то на бизнеса. Понякога са неприятни и провокирани от неуспехи. Понякога са наложителни и оздравителни. Сериозните организационни промени обаче задължително трябва да започват с изработена стратегия за комуникация и управление на промен...
Мениджмънт
Кризи и комуникации: Има ли лоша реклама (казус 11)
Собствениците и висшите ръководители в бизнеса имат отговорност към публичното си поведение - и заради служителите си, и заради клиентите, чието доверие се губи лесно, какъвто е случаят в поредния казус от съвместната ни поредица с пиар експерта Константи...
Мениджмънт
Кризи и комуникации: Злополука на терен (казус 10)
Случва се и на най-добрите, а при неподготвените рискът е неизбежен спътник – трудова злополука, предизвестена от излязла извън контрол ситуация. Оправдания, прехвърляне на вина – сценариите са известни, но не и правилни като реакция. Какво следва и как т...
Мениджмънт
Кризи и комуникации: Измамно добри (казус 8)
Да даряваш вече е в културата на почти всяка компания. Ефектът е умножаване на доброто, включително и ползи за доброто име на компанията. Работодателите обаче трябва да имат едно наум, че могат да се подхлъзнат по измамни „каузи“. Тогава ефектът бързо се
Мениджмънт
Кризи и комуникации: Теч на лични данни (казус 7)
След кибератака срещу онлайн платформата за резервации на туристическа агенция в dark web изтичат над 2000 лични данни на клиенти, включително ЕГН, домашен адрес, телефон за връзка. Няма теч на детайли за банкови карти. В агенцията липсва специалист, койт
НАЙ-НОВО
|
НАЙ-ЧЕТЕНИ
|
НАЙ-КОМЕНТИРАНИ