И логата спазват социалната дистанция
Мерките, които властите по света вземат в борбата срещу COVID-19, са криейтив искра за мнозина представители на творческата гилдия по света, включително и за един творчески директор от Словения.
Юре Товрлян трансформира едни от най-емблематичните и популярни лога в контекста на социалната дистанция, препоръчвана от Световната здравна организация за предотвратяване на евентуална зараза с коронавирус. Идеята му хрумва, след като решава да провери как би изглеждала зелената русалка от логото на Starbucks с маска на лицето. Експериментът му обаче не свършва дотук – той преобразява емблемите на общо 16 организации и бизнеси, сред които NBA, Nike и LinkedIn.
Така например логото на мексиканската лагер бира Corona, която пострада заради сходството в името си с това на коронавируса, вече се казва “Need new name” („Нужда от ново име“). „Ако преобърнеш всичко наопаки, то става още по-силно“, твърди авторът в имейл за изданието Fast Company.
Междувременно някои брандове сами преобразиха логата си, за да се впишат в извънредната ситуация. Бразилското подразделение на McDonald’s раздели познатите си златисти арки, формиращи буквата M.
[[{"fid":"351099","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":960,"width":960,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: McDonald's/Facebook
На социалната дистанция внимание отделиха и Audi и Volkswagen, които също раздалечиха елементите в емблемите си и ги публикуваха в социалните мрежи. От „Таймс Скуеър“ в Ню Йорк Coca-Cola пък заяви, че „да стоим разделени е най-добрият начин да останем обединени“.
[[{"fid":"351100","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":314,"width":622,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Източник: Audi/YouTube
[[{"fid":"351102","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":370,"width":636,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Източник: VW/YouTube
Забавният проект на Товрлян, от своя страна е още едно доказателство, че извънредното оставане вкъщи за по-дълго не е чак толкова лошо и неползотворно. Разгледайте галерията!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.