Новите дрехи на Martini

Новите дрехи на Martini

Италианският бранд , символ на качество и стил с над 150-годишна история Martini преобразява с нов дизайн емблематичната си бутилка. Това е първият редизайн за последното десетилетие и той връща емблематичните Martini Racing линии отново след 20 години. Новият дизайн на Martini e вече и в България, а представянето му в международен план се случва поетапно през годината и е обвързано със състезания от Формула 1. 

Причина за промяната на визията на бутилката, е желанието на бранда да се акцентира върху оригиналния си италиански произход, върху специфичния италиански стил на живот, както и върху връзката на бранда със света на моторните спортове. Промяната в дизайна е семпла и същевременно изискана. Логото на новата бутилка отбелязва родното място на бранда – Торино, Италия, а емблематичните цветни ивици акцентират върху 40-годишната подкрепа от страна на марката към моторните спортове. Основната цел на новия облик на бранда е да остане свеж и вълнуващ за хората на хилядолетието и да направи напитката еднакво емблематична в живота на сегашните и на идните поколения.

Иновацията в дизайна на Martini е свързана с драстичните промени в мисленето на съвременните хора, с новите начини на комуникация (Facebook, Snapchat, Instagram и др.) и тяхното влияние върху възприятията на форми и цветове. Новата визия отразява разбирането за промените в начина, по който различните генерации приемат вида на марката и нейния стил. Няма бранд, който да бъде успешен в дългосрочен план, без да създава иновации и промени. На това разбиране се уповава в дългогодишната си история италианският бранд, създаден през далечната 1863 година от партньорството между двамата талантливи мъже – Алесандро Мартини и Луиджи Роси.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ