Шоколадът, който превзе интернет

Шоколадът, който превзе интернет

По случай Деня на независимостта в Индия сладкарската компания Cadbury лансира шоколад с барчета в 4 цвята. Идеята е на обслужващата я агенция Ogilvy India и предизвика разнообразни реакции онлайн.

Лимитираната серия от тъмен, смесен, млечен и бял шоколад в една обвивка е символ на расовото многообразие в страната, а хората са силно чувствителни към подобни теми. Затова и винаги трябва да бъдат засягани много деликатно.

Потребители и популярни личности иронизираха бранда, че с рекламата си е разрешил проблема с расизма. Комедиантката Зиве Фумудо направи препратка към речта „Имам една мечта“ на Мартин Лутър Кинг: „Имам една мечта децата ми да не бъдат съдени по цвета на техния шоколад, а по съдържанието на пълнежа им.“

На други пък им харесва, че най-после откриват 4 вида шоколад в едно, а трети го преструктурираха, така че парченцата да не са разделени цветово.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин