Шоколадът, който превзе интернет

Шоколадът, който превзе интернет

По случай Деня на независимостта в Индия сладкарската компания Cadbury лансира шоколад с барчета в 4 цвята. Идеята е на обслужващата я агенция Ogilvy India и предизвика разнообразни реакции онлайн.

Лимитираната серия от тъмен, смесен, млечен и бял шоколад в една обвивка е символ на расовото многообразие в страната, а хората са силно чувствителни към подобни теми. Затова и винаги трябва да бъдат засягани много деликатно.

Потребители и популярни личности иронизираха бранда, че с рекламата си е разрешил проблема с расизма. Комедиантката Зиве Фумудо направи препратка към речта „Имам една мечта“ на Мартин Лутър Кинг: „Имам една мечта децата ми да не бъдат съдени по цвета на техния шоколад, а по съдържанието на пълнежа им.“

На други пък им харесва, че най-после откриват 4 вида шоколад в едно, а трети го преструктурираха, така че парченцата да не са разделени цветово.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa