Защо Джокович се появи на корта с емблема „Electric”

Защо Джокович се появи на корта с емблема „Electric”

„Пежо” стартира новата си международна рекламна кампания „Move to Electric”, залагайки на сръбската тенис звезда Новак Джокович, който беше посланик на марката от 2014 до 2017 г. Новата кампания представя Peugeot e-208 и се фокусира върху електрификацията на автомобилите, пише essentiallysports

Рекламата, която лансира френската марка автомобили, представя Джокович като дете, който говори за мечтите си в спорта и се заканва да стане номер 1 в тениса. Чрез тази кампания Новак Джокович отправя силно послание: на 7-годишна възраст той знае, че бъдещето му няма да е скучно. „Пежо” прави паралел между неговата история и тази на френския автомобилен гигант, чието обещание е да предложи вълнуваща и уверена визия за бъдещето #UNBORINGTHEFUTURE. Ето защо френският производител преминава към електрическа версия, която е полезна за околната среда. С 210-годишна история, с електрически и хибридни двигатели и със стратегията „Купи своя автомобил Peugeot, избери своя силов агрегат”, „Пежо” влиза уверено в ерата на енергийния преход.

Кампанията стартира в деня на официалното откриване на 108-то издание на Откритото първенство на Австралия - първият турнир от Големия шлем. Джокович вече се появи на корта с емблемата на „Electric” на левия ръкав на тениската си, подчертавайки своята загриженост по отношение на опазването на околната среда и подкрепяйки стратегията за електрификация на „Пежо”. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял