Защо Джокович се появи на корта с емблема „Electric”
„Пежо” стартира новата си международна рекламна кампания „Move to Electric”, залагайки на сръбската тенис звезда Новак Джокович, който беше посланик на марката от 2014 до 2017 г. Новата кампания представя Peugeot e-208 и се фокусира върху електрификацията на автомобилите, пише essentiallysports.
Рекламата, която лансира френската марка автомобили, представя Джокович като дете, който говори за мечтите си в спорта и се заканва да стане номер 1 в тениса. Чрез тази кампания Новак Джокович отправя силно послание: на 7-годишна възраст той знае, че бъдещето му няма да е скучно. „Пежо” прави паралел между неговата история и тази на френския автомобилен гигант, чието обещание е да предложи вълнуваща и уверена визия за бъдещето #UNBORINGTHEFUTURE. Ето защо френският производител преминава към електрическа версия, която е полезна за околната среда. С 210-годишна история, с електрически и хибридни двигатели и със стратегията „Купи своя автомобил Peugeot, избери своя силов агрегат”, „Пежо” влиза уверено в ерата на енергийния преход.
Кампанията стартира в деня на официалното откриване на 108-то издание на Откритото първенство на Австралия - първият турнир от Големия шлем. Джокович вече се появи на корта с емблемата на „Electric” на левия ръкав на тениската си, подчертавайки своята загриженост по отношение на опазването на околната среда и подкрепяйки стратегията за електрификация на „Пежо”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.