Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Филип Котлър за маркетинга в 10 сентенции

Филип Котлър за маркетинга в 10 сентенции

Филип Котлър за маркетинга в 10 сентенции

Заради постиженията си в областта на маркетинга, проф. Филип Котлър често е определян като негов „баща“. Той е бил специалист по международен и стратегически маркетинг в редица водещи компании, сред които добре познатите IBM, Michelin, Motorola и General Electric. Преподавал е в училището по мениджмънт „Келог“, а с книгите си е подпомогнал работата на мениджъри по целия свят. Носител е на награди в сферата на маркетинга, 20 почетни степени от университети в Америка, Азия и Европа, приет е и в „Залата на славата на мениджмънта“ и „Залата на славата на маркетинга“. От няколко години се раздават и награди на негово име.

Прочетете 10 маркетинг съвета от Котлър за вашия бизнес!

1. „Маркетингът не е изкуството да намирате лесни начини да показвате това, което правите. Маркетингът е изкуството да създавате съществена стойност за клиентите и да им помагате да се усъвършенстват. Ключовите думи за маркетинга са „качество“, „обслужване“ и „стойност“.

2. „Най-добрата реклама е съставена от доволни клиенти.“ 

3. „Компаниите обръщат прекалено много внимание на цената на нещо. Те трябва да са по-притеснени за цената на това да не правиш нищо.“

4. „Отделът по продажби не е цялата компания, но цялата компания би трябвало да бъде отдела по продажби.“

5. „Добрите компании ще удовлетворяват потребности; отличните компании ще създават пазари.“

6. „Успешните търговци са ангажирани първо с клиента и после с продуктите.“

7. „Най-важното нещо е да предскажеш накъде отиват клиентите ти и да спреш точно пред тях.“

8. „Маркетинг 3.0 е етапът, в който компаниите еволюират от фокусиране върху потребителите към фокусиране на човечността и къде приходите са в баланс с корпоративната отговорност.“

9. „Бедните компании игнорират конкурентите си, средните компании имитират конкурентите си, а печелившите компании водят конкурентите си.“

10. „Най-добрата форма за задържане на клиенти е постоянното анализиране как да им дадеш повече за по-малко.“

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ