Как се прави добра печатна реклама

Как се прави добра печатна реклама

Добрият стар печат все още може да ви рекламира успешно. Ако сте решили в маркетинга си да заложите на вестници и списания, знайте, че има някои особености на печатната реклама, които я правят по-ефективна. Електронното издание marketingminefield.co.uk говори за някои от тях:

1. Добрата печатна реклама е с опростен шрифт. Ако добавите в текста много завъртулки, хората няма да си направят труда да разберат за какво става дума и ще прелистят страницата.

2. Направете фокусирано предложение. Отправете една оферта.

3. Използвайте снимки вместо рисунки. Фотографиите се асоциират с реалния свят.

4. Ако ще слагате рекламна снимка на място или събитие, публикувайте и текст под нея. Читателите, които гледат снимките, четат и обясненията.

5. Можете да използвате и повече думи. Печатната реклама търпи включването на обяснения. Дългите подзаглавия също могат да са ефективни.

6. Наблегнете на позитивите. Говорете за крайния ефект. Какво ще се случи на клиента? Какво ще стане?

7. Позиционирайте рекламата от дясната страна на страницата. Повече хора ще я видят в този ъгъл.

8. Сложете повече цвят. Не, че обезателно ще привлече вниманието, но без него рекламата се слива.

9. Ако публикувате поредица от съобщения – използвайте същия шрифт и цвят. Така ще създадете системност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите