Въпросът, който винаги ще си задавате

Въпросът, който винаги ще си задавате

Въпросът, който винаги ще си задавате

Какво ви прави специални? Трудно е да се отговори на този въпрос, но ще трябва да си го задавате отново и отново. Защото, нека да бъдем честни – веднага след като стартирате един бизнес, вие влизате в един свят с много шум. Има конкуренти, от които трябва да се разграничите, маркетингови канали, в които да се откроите, платформи, в които да спечелите аудиторията.

И така, още веднъж – какво ви прави специални, пита Джейсън Файфър в своя публикация за Entrepreneur.

Отговорът може да ви изненада. Може да си помислите за ваш конкретен продукт, функция. Но ако сте говорили с клиентите си, може да се окаже, че става дума и за нещо друго. Може би е начинът, по който брандът ви ги кара да се чувстват. Може би емпатичното клиентско обслужване. Може би е начинът, по който дълбоко разбирате нуждите на клиентите си. Може би харесват само вас.

Виждам, че хората създават или предлагат на пазара привлекателни продукти по начини, които са недиференцирани, и се опитват да привлекат клиенти по начини, които не са уникални, но всички трябва да направят крачка назад и да си зададат този много важен въпрос:

Какво наистина, наистина, наистина ме кара да се откроявам?

Какъвто и да е отговорът на този въпрос, вие сте уникални. Имате нещо ценно да предложите. Ако някой е избрал да заложи на вас, то вероятно го е направил, като е избрал вас пред някой друг. Трябва да знаете каква е причината и как можете да я споделите и на другите по начин, който е не само убедителен, но и завладяващ.

Хората често си мислят, че знаят какво е работещо. Те мислят, че разбират публиката си. Те предполагат, че нещо е много лесно и просто. И после научават, че за да го направят наистина правилно и наистина да се откроят, трябва да се вгледат отново.

Така че, просто се вгледайте отново в този въпрос – какво ви прави специални? А сега отговорете!

По материал на Джейсън Файфър за Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ