Когато компанията празнува
Не е задължително да сте 350-годишен бизнес като Saint-Gobain, за да приложите умно изработена, сложна програма, която ще създаде внимание към компанията ви по повод нейния юбилей. Това коментира в сп. Inc. Стив Коди.
Той предлага съвети за успешно комуникиране на юбилея на бизнес, независимо каква е годишнината - първа, 10-а, 20-а... , цитирайки трима експерти. Ето какво посочва:
Съвети на Кармен Ферино - вицепрезидент комуникации и брандинг за Северна Америка на Saint-Gobain:
1.) Използвайте миналото, за говорите за настоящето. С други думи, фокусирайте само 20-25% от съобщението си върху миналите постижения. Останалото нека да бъде за това, което сте, и което ви предстои.
2.) Не става въпрос за вас, а за тях. Стигнали сте крайъгълен камък благодарение на начина, по който служителите ви въздействат върху света. Те помагат на клиентите и ще продължат да го правят. Открийте трета страна, която да потвърди.
3.) Винаги бъдете гъвкави, когато наближава годишнина на компанията. Бъдете отворени към промяна, оглеждайте се за възможности да създадете забавление през годината. Големите годишнини на фирми идват веднъж в кариерата на повечето хора.
4.) Бързо. Фокусирано. Гъвкаво. Това са ключовите изисквания за представяне на повечето годишнини.
Съвети на Самюел И. Кърк, изпълнителен директор на Youth About Business:
5.) Отпразнувайте успеха! На датата на годишнината, отделете време за празнична организация и благодарете на всеки, който е бил част от пътя, включително предишни клиенти и членове на борда на директорите.
6.) Създайте нова програма или оферта. Мечтайте за бъдещето. В Youth About Business отбелязваме 25-ата ни годишнина, представяйки Legacy Funders - ново ниво на външно финансиране, за да продължим по-добре да подготвяме лидерите на утрешния ден.
7.) Усъвършенствайте бранда. Работили сте здраво да го изградите. Защо не преминете на следващото ниво? Обмислете партньорство със нова организация. Това звучи сравнително просто, но имайте предвид, че този конкретен партньор трябва да вярва в мисията на компанията ви и да е сигурен, че мисията съответства на ценностите й. Ние, например, създадохме "Founder's Circle" - група от 25 корпорации, посветени на инвестирането в живота на младежи. Кой би обмислил да се присъедини към една такава кауза?
Съвети на Джийн Лонгобарди, главен оперативен директор на Online Trading Academy в Щатите:
8.) Свържете всичко, което правите, с обещанието на бранда ви. Вашата годишнина трябва да бъде изградена върху наследството ви и това, с което компанията ви е най-известна. Това е най-добрата практика, която ще подчертае основното ви съобщение и ще резонира с лоялните клиенти и с мнението на служителите, които обичат фирмата.
9.) Удължете кампанията над самата дата на годишнината. Добре отпразнуваната годишнина съдържа събития в хода на цялата календарна година. Например, ако ще празнувате годишнина през юни 2017 г., вече може да започнете да изпращате съобщения.
10.) Направете кампанията си една от най-важните ви инициативи на годината. Възложете проекта на най-добрите си бранд посланици - служителите, които имат много добри умения за управление на проекти и комуникация, както и работна страст в синхрон с целите на кампанията.
Създайте специални реклами и нека цялата индустрия разбере за постижението ви. Издайте прессъобщение. Не забравяйте да обновите имейл подписите си и уебсайта. Разгласете новината! Организирайте хубаво тържество за служителите и клиентите, които са имали значение през годините. Направете подаръци.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.