Да осмееш AI

Да осмееш AI

Изкуственият интелект (AI) продължава да е гореща тема и през 2024 г. Вече всеки професионалист, креативен или аналитичен, се пита драматично не как, а кога той ще му вземе работата. Рекламистите, които винаги са били друга „порода“ хора, подхождат различно към AI. От една страна, се опитват да го опитомят в рутинната си работа, а от друга, смело го иронизират чрез най-силното си оръжие – хумора. Повече от 60% от маркетинг специалистите вече използват изкуствен интелект в работата си, показва AI Marketing Benchmark Report 2023, публикуван в началото на тази година. Останалите признават, че не прибягват до услугите му просто защото не го разбират. Повече от половината респонденти смятат, че той ще подобри значително техните маркетингови активности, а над 70% вярват, че ще надмине хората в работата им. Дори AI да поеме много от маркетинговите операции, хората ще продължат да измислят и реализират стратегии на високо ниво и да вземат крайните решения. Около 90% от онлайн съдържанието ще бъде генерирано от AI до 2025 г., прогнозира AI Thought Leader. Дотогава в световен мащаб се очаква приходите от AI софтуер да достигнат 126 млрд. долара.

Кои са основните слабости на AI? Прочетете пълната статия тук.

В брой 2 представяме нова графична концепция и обогатено съдържание, за да отговорим на все по-високите изисквания на читателите. Търсете списание „Мениджър” в:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ