Да осмееш AI

Да осмееш AI

Изкуственият интелект (AI) продължава да е гореща тема и през 2024 г. Вече всеки професионалист, креативен или аналитичен, се пита драматично не как, а кога той ще му вземе работата. Рекламистите, които винаги са били друга „порода“ хора, подхождат различно към AI. От една страна, се опитват да го опитомят в рутинната си работа, а от друга, смело го иронизират чрез най-силното си оръжие – хумора. Повече от 60% от маркетинг специалистите вече използват изкуствен интелект в работата си, показва AI Marketing Benchmark Report 2023, публикуван в началото на тази година. Останалите признават, че не прибягват до услугите му просто защото не го разбират. Повече от половината респонденти смятат, че той ще подобри значително техните маркетингови активности, а над 70% вярват, че ще надмине хората в работата им. Дори AI да поеме много от маркетинговите операции, хората ще продължат да измислят и реализират стратегии на високо ниво и да вземат крайните решения. Около 90% от онлайн съдържанието ще бъде генерирано от AI до 2025 г., прогнозира AI Thought Leader. Дотогава в световен мащаб се очаква приходите от AI софтуер да достигнат 126 млрд. долара.

Кои са основните слабости на AI? Прочетете пълната статия тук.

В брой 2 представяме нова графична концепция и обогатено съдържание, за да отговорим на все по-високите изисквания на читателите. Търсете списание „Мениджър” в:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията