Скандалът продава, гафът – не

Скандалът продава, гафът – не

Скандалът продава, гафът – не

Всяка рекламна кампания може да се превърне във вирусна и да инспирира създаването на поредица от мемета, ако преди това е перфектно планирана. Тази констатация в още по-голяма степен важи за марките, които са решили да тръгнат по тънкия лед на
скандалния маркетинг.

Ако той е добре обмислен, може да изстреля имиджа на компанията в небесата, но ако има пропуски в стратегията, тя бързо ще се провали с гръм и трясък. Цялата кариера на певицата Мадона, която също е марка, е основана върху добре измисления, планиран и реализиран скандал, който я превръща в кралица на поп музиката въпреки някои критики към певческите ѝ възможности.

United Colors of Benetton – поредица от социални кампании на Benetton, шокира света с това, че разбива всички класови, етнически, расови, религиозни, сексуални клишета. Днес е класически пример за успешен скандален маркетинг, който привлича общественото внимание върху неудобни истини, често премълчавани в публичното пространство. На другия полюс са скандалите, предизвикани от рекламен гаф, който пък е следствие от пропуски в маркетинг стратегията.

Кои са най-грандиозните рекламни гафове?

Търсете отговора в новия брой на „Мениджър“, който е в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ