Скандалът продава, гафът – не

Скандалът продава, гафът – не

Всяка рекламна кампания може да се превърне във вирусна и да инспирира създаването на поредица от мемета, ако преди това е перфектно планирана. Тази констатация в още по-голяма степен важи за марките, които са решили да тръгнат по тънкия лед на
скандалния маркетинг.

Ако той е добре обмислен, може да изстреля имиджа на компанията в небесата, но ако има пропуски в стратегията, тя бързо ще се провали с гръм и трясък. Цялата кариера на певицата Мадона, която също е марка, е основана върху добре измисления, планиран и реализиран скандал, който я превръща в кралица на поп музиката въпреки някои критики към певческите ѝ възможности.

United Colors of Benetton – поредица от социални кампании на Benetton, шокира света с това, че разбива всички класови, етнически, расови, религиозни, сексуални клишета. Днес е класически пример за успешен скандален маркетинг, който привлича общественото внимание върху неудобни истини, често премълчавани в публичното пространство. На другия полюс са скандалите, предизвикани от рекламен гаф, който пък е следствие от пропуски в маркетинг стратегията.

Кои са най-грандиозните рекламни гафове?

Търсете отговора в новия брой на „Мениджър“, който е в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул 
На днешната дата, 18 май. Международен ден на музеите