Новият подкаст на „Обекти“: Как да овладеем тайният език на тялото

Тялото ни е огледало на всички наши избори. То не е пасивен наблюдател, напротив – участва активно във всичко, което мислим и правим. И, разбира се, не престава да ни подсказва – например чрез болката, тревожността, безсънието и емоционалното хранене - от какво се нуждае, какво не е наред с него.
Защо е важно да овладеем този таен език на тялото и как бихме могли да използваме информацията, която то ни подава, за да променим живота си към по-добро?
По темата колегите от „Обекти“ разговарят с Инес Субашка. За нея спортът е нишката, смисълът, който обединява всичко останало в нейния живот. Тя е основател на зали за кондиционни тренировки и мобилност Inspired Fit Stront (IFS), автор е на седем книги, изучава движението, човешкото тяло и здравословния начин на живот.
- Anchor
- Spotify
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
България подписа договор за търсене на нефт и газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
Енергетика |ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |Годишната инфлация във Франция достига 0,8 на сто през март
Икономика |Разпуснаха парламента в Сингапур
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.