Алианц Банк България с позиция за служителката, източила сметки на клиенти в Нова Загора

Алианц Банк България с позиция за служителката, източила сметки на клиенти в Нова Загора

Алианц Банк България излезе с официална позиция по казуса със служителката, източила сметки на клиенти в Нова Загора за около 400 хил. лв.

От банката посочват, че са предприети всички необходими законови мерки и дават повече подробности за случая.

„Незабавно след регистриране на нередност от Системата за сигурност и надзор на Алианц Банк България и последвалата проверка на място, сезирахме органите на реда. В резултат на подадения сигнал от Банката е инициирано досъдебно производство пред Окръжна прокуратура – Сливен. Към настоящия момент продължаваме активно своята вътрешна проверка с цел установяване автентичността на транзакциите, съгласно изискванията на приложимите нормативни актове. Засегнати са ограничен брой клиенти само от град Нова Загора”, се казва в позицията на Алианц.

„След уведомяване на компетентните органи, Банката се свърза с всички засегнати лица и отправи официални покани за разпознаване или оспорване на операциите по банковите им сметки. Алианц Банк България ще започне процедура по възстановяване на сумите от неразрешените транзакции, веднага след приключване на официалната проверка по случая. Извиняваме се за създаденото неудобство на всички засегнати клиенти и ги уверяваме, че ще продължим да бъдем техен доверен партньор и съветник”, допълват от финансовата институция.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ