Интернет навиците на българските ученици

Интернет навиците на българските ученици

125 СУ „Боян Пенев“ сподели резултатите от своята инициатива „Интернет навиците на българските ученици“.

Според изследването 48.8% от 328-те анкетирани възпитаници на училището между 11 и 14 години отделят 1-2 часа в интернет всеки ден, 23.2% сърфират между 3-4 часа, 14.6% - по-малко от един час, и 13.4% - повече от 4 часа. Прави впечатление, че момичетата прекарват по-дълго време в интернет – 59% от тях ползват световната мрежа повече от 4 часа всеки ден, докато момчетата са в нея между 3-4 часа (55%).

Има ли влияние родителският контрол?

Общо 46% от всички анкетирани ученици споделят, че родителите им упражняват контрол, докато сърфират в интернет. Той е по-изявен при момичетата (53%), докато повечето родители на момчета (54%) не следят какво правят те в интернет.

В същото време влиянието на родителския контрол е най-осезаемо при момичетата, които ползват интернет повече от 4 часа дневно – 74%, докато най-контролирани са момчетата, които са онлайн между 1-2 часа всеки ден (52%).

„Дълбоката мрежа“ и българските ученици

На въпроса дали знаят какво е „дълбока мрежа“ 41% от анкетираните ученици отговарят положително, като момчетата са по-запознати с нея (59%). От тези, които знаят какво е „дълбока мрежа“, 43% споделят, че вече са я използвали с различни цели, като момчетата са най-честите ѝ потребители (52%).

Прочетете целия материал на сайта на Новите родители.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?