Маркет линкс: bTV е телевизията с най-голямо доверие при отразяване на политически теми

Маркет линкс: bTV е телевизията с най-голямо доверие при отразяване на политически теми

Най-много зрители - над 33% от всички на възраст над 18 години - посочват bTV като телевизията, на която се доверяват, когато се информират за актуалните политически събития. Това сочат данни на агенция Market Links от национално проучване по социални и политически теми, проведено в периода 11-20 ноември.

Резултатите за пореден път потвърждават утвърдената водеща позиция на новините и актуалните предавания на bTV по отношение на зрителското доверие. bTV Новините и предаванията „Тази сутрин“, „Лице в лице“, „120 минути“ и „Тази събота и неделя“, където се проследяват и дискутират актуални политически теми, заемат и водещи позиции в месечните класации на най-гледани програми (Топ 50 за октомври >>).

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Цитат на деня
Легендарни близначки, партньорки на Фред Астер и Франк Синатра, се самоубиха в Германия
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол
Бивш министър на финансите на САЩ и шеф на Харвард се оттегля от публични позиции заради връзки с Епстийн