Ученици се включиха сами в "Операция жълти стотинки"
За първи път тази година деца се включиха по своя инициатива в дарителската Операция „Жълти стотинки“. Кампанията традиционно привлича доброволци за събиране на средства за каузата й, но до този момент инициаторите винаги са били хора в активна възраст. Тази година ученици от седем училища от цялата страна - Ботевград, Пловдив, Самоков, София, Тетевен и Хасково, заявиха касички за набиране на дарения и събират жълти стотинки в помощ на свои връстници с множество увреждания.
За първи път в нея участват 1640 търговски обекта в цялата страна, с около 1000 повече от миналата година. Официалните партньори на Операция „Жълти стотинки“ са 25, а от тази година дарителската кампания привлича по-активно и доброволци, които се включват в събирането на средства по своя лична воля. По време на кампанията всеки, без значение от възраст и занимание, можеше да заяви от специалните „касички за жълти стотинки“. Така в инициативата се включиха както частни лица, така и офиси и малки търговски обекти – книжарници, кафенета, малки магазинчета и дори служителите от завод за паркет. Кампанията приключва с края на календарната 2017 година, а размерът на събраните дарения ще стане ясен през февруари, след като всички касички бъдат върнати обратно за преброяване на стотинките в тях.
Операция „Жълти стотинки” е национална дарителска кампания на VIVACOM Fund, която вече 8 години подкрепя социални каузи в името на децата. Тя се провежда с помощта на десетки партньори и всяка година мотивира стотици хиляди българи да дадат своя принос в нея. Тази година кампанията събира средства за една от мисиите на фондация „И аз мога” – децата с множество трайни увреждания. Събраните средства ще бъдат дарени целево към „Център за надежда“ в София за осигуряване на още рехабилитатори и подобряване на дневната грижа на деца с множествo увреждания, които посещават училището Луи Брайл. Ако успее, кампанията ще облекчи живота не само на десетки деца, пострадали от съдбата, но и на техните семейства, които често се превръщат в заложници на болестта.
Традиционните партньори на тази уникална за България инициатива са: кино АРЕНА, Burger King, Ciela, Cinelibri, Colibri, DHL, Domino’s Pizza, Grand Optics, Inmedio, Joy Optics, KOM, , Mr. Bricolage, 1 minute, Relay, Renault-Nissan, SDI Broker, Sport Depot, Texas Chicken и Zeiss Experience Center. Новите партньори, присъединили се тази година към кампанията, са: Lafka, Andrews Ladies, Booktrading, DOMKO, VIP Security и Eventim, благодарение на които специалните касички ще приемат дарения в близо 1 700 търговски обекта. Медийните партньори, благодарение на които повече хора имат шанса да научат за каузата, са: dir.bg, сп. Elle, вестник Стандарт, Дарик радио, Журнал за жената, „Моето дете“, Нова телевизия, радио FM+, радио Star, Розали, actualno.com и iwoman. Посланици на кампанията са Белослава и Йордан Йовчев, които подкрепят Операция „Жълти стотинки“ от години. И двамата са убедени, че доброто увлича и вярват в успеха и на тазгодишната инициатива.
До края на кампанията остават броени дни, в които всеки може да дари – както своето ресто в магазините–партньори на кампанията, така и със sms на кратък номер 1415 или с обаждане на телефон 0-900-5-14-15. Цената е 1 лев за всички абонати на трите мобилни оператора в страната и 1,20 лв. за клиентите на предплатени услуги. Касички все още могат да бъдат заявени на kasichka@vivacom.bg За по-големи дарения има осигурена дарителска сметка: IBAN BG70TTBB94001528002490.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.