Млечен шейк – новото оръжие в предизборната кампания във Великобритания

След тортата със сметана, млечният шейк се превърна в поредното "оръжие" на предизборната кампания във Великобритания, предаде Франс прес.

Найджъл Фараж, лидерът на новата британска "Партия на Брекзита", която води в допитванията до общественото мнение за европейските избори, беше залят в центъра на град Нюкасъл с млечен шейк. Видеозапис от "нетипичното" нападение срещу Фараж веднага се появи в социалните мрежи. От кадрите се вижда, че сцената се разиграла преди предизборна проява с участието на Фараж. Той пристигнал в Нюкасъл, придружаван от екипа си и от журналисти. Докато вървял в центъра на града, мъж изскочил и го залял с млечен шейк, след което бил отстранен от хората на политика. Мъжът купил шейка от веригата за бързо хранене Файв гайс. Шейкът бил с мляко, банан и карамел.

Кадрите, завъртели се в интернет, показват Фараж видимо изнервен, с изцапан костюм и както изглежда каращ се на своите охранители, че не са предотвратили инцидента.

Случаят с Фараж не е изолиран. Съветникът на Партията за независимост на Обединеното кралство Томи Робинсън също беше "нападнат" с млечен шейк, купен от Макдоналдс. Робинсън отвърнал на атаката, като се хвърлил върху нападателя си и започнал да го удря, предаде БТА. Карл Бенджамин, кандидат за евродепутат от същата партия, пък беше залят с млечен шейк и замерен със сурова риба преди предизборна проява в Югозападна Англия.

Инцидентите отразяват климата на напрежение в Обединеното кралство заради бавенето на Брекзита, отложен от 29 март на 31 октомври и наложил участие на страната в евровота, отбелязва Франс прес.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ