14 кампании грабнаха статуетки от наградите BAAwards’21-22
Българската асоциация на рекламодателите отличи 14-те най-добри кампании в маркетинговите комуникации на наградите BAAwards’21-22. В трите конкурса - за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, се състезаваха общо 37 кампании в три категории: 1.) Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория; 2.) Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория; 3.) Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност).
11-членно жури оценяваше подадените кандидатури. Тази година конкурсът BAAwards’21-22, чието мото е "Ние заедно сме успехът и новото начало", постави акцент върху екипите и важността на добрата съвместна работа между всички маркетинг звена – от страна на компаниите, и от страна на акаунтите в комуникационните агенции.
"Последните две години поставиха бизнеса в безпрецедентна ситуация, която издигна на ново ниво симбиозата рекламодател-комуникационна агенция. Екипите днес създават работещи решения, които не само отговарят на предизвикателствата на бизнес средата в България, но и успяват да я променят", коментира изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов.
[[{"fid":"392136","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1325,"width":2000,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Ето и екипите, които чертаха пътя на успеха със своите маркетинг решения през изминалите две години и получиха награда от BAAwards’21-22.
В Бизнес конкурса за рекламодатели:
В категория Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория
- Златна награда - Кока-Кола България с кампанията си "Schweppes Pink Tonic Style"
- Сребърната награда - Кауфланд България с кампания "Брей!"
- Бронзова награда - Загорка АД с кампанията "Опашката на крадецът на ябълки"
В категория Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория
- Златната награда - А1 с кампанията си "Лансиране на първата истинска 5G мрежа в България"
- Сребърна награда - Юробанк България АД с кампанията "Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно?"
В категория Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност
- Злато - TELUS International Bulgaria с кампанията си "Бъди себе си/Be Yourself"
- Сребърната награда - Nestle - Кулинарна Книга Нестле за По-здрави Деца
- Бронзова награда взе Юробанк България със своята социално отговорна кампания на Пощенска банка, реализирана с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19: "Силата е в нашите ръце"
При комуникационните агенции бяха отличени две кампании в категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“, като:
- Златна награда отиде за кампанията "Philips OneBlade", реализирана от All Channels
- А със сребърна награда се отличи кампанията "I’m Amazing" на All Channels communications, която подкрепи и обедини българските крафт пивоварни
Студентските екипи в седмото издание на конкурса на БАР за първи път също се състезаваха в три категории, идентични на категориите в Бизнес конкурсите. 7 екипа от три университета се включиха и тази година. НБУ, УНСС и Варненският икономически университет подадоха своите заявки в съответните категории, а ето и кои студентски екипи получиха най-много точки от журиращите:
В категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“:
- Златна награда взе екип от НБУ с кампания "Понякога имаш нужда просто да си кажеш "Аре"
- Сребърна награда отиде отново за студенти от НБУ с кампанията им "Start with a drip"
В категория "Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория" с най-висока оценка и златна награда се отличи кампанията "Спомените имат песен" на екип от НБУ.
А в категория "Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност", златото отиде за екип от УНСС с кампанията им "Бузлуджа – Пътуване във времето".
По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards’21-22 и тяхното ноу-хау, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.
[[{"fid":"392135","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1325,"width":2000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.