Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

14 кампании грабнаха статуетки от наградите BAAwards’21-22

14 кампании грабнаха статуетки от наградите BAAwards’21-22

Българската асоциация на рекламодателите отличи 14-те най-добри кампании в маркетинговите комуникации на наградите BAAwards’21-22. В трите конкурса - за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, се състезаваха общо 37 кампании в три категории: 1.) Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория; 2.) Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория; 3.) Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност). 

11-членно жури оценяваше подадените кандидатури. Тази година конкурсът BAAwards’21-22, чието мото е "Ние заедно сме успехът и новото начало", постави акцент върху екипите и важността на добрата съвместна работа между всички маркетинг звена – от страна на компаниите, и от страна на акаунтите в комуникационните агенции.

"Последните две години поставиха бизнеса в безпрецедентна ситуация, която издигна на ново ниво симбиозата рекламодател-комуникационна агенция. Екипите днес създават работещи решения, които не само отговарят на предизвикателствата на бизнес средата в България, но и успяват да я променят", коментира изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов. 

[[{"fid":"392136","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1325,"width":2000,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Ето и екипите, които чертаха пътя на успеха със своите маркетинг решения през изминалите две години и получиха награда от BAAwards’21-22.

В Бизнес конкурса за рекламодатели:

В категория Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

  • Златна награда - Кока-Кола България с кампанията си "Schweppes Pink Tonic Style" 
  • Сребърната награда - Кауфланд България с кампания "Брей!" 
  • Бронзова награда - Загорка АД с кампанията "Опашката на крадецът на ябълки"

В категория Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

  • Златната награда - А1 с кампанията си "Лансиране на първата истинска 5G мрежа в България" 
  • Сребърна награда - Юробанк България АД с кампанията "Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно?" 

В категория Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност

  • Злато - TELUS International Bulgaria с кампанията си "Бъди себе си/Be Yourself" 
  • Сребърната награда - Nestle - Кулинарна Книга Нестле за По-здрави Деца
  • Бронзова награда взе Юробанк България със своята социално отговорна кампания на Пощенска банка, реализирана с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19: "Силата е в нашите ръце" 

При комуникационните агенции бяха отличени две кампании в категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“, като:

  • Златна награда отиде за кампанията "Philips OneBlade", реализирана от All Channels
  • А със сребърна награда се отличи кампанията "I’m Amazing" на All Channels communications, която подкрепи и обедини българските крафт пивоварни

Студентските екипи в седмото издание на конкурса на БАР за първи път също се състезаваха в три категории, идентични на категориите в Бизнес конкурсите. 7 екипа от три университета се включиха и тази година. НБУ, УНСС и Варненският икономически университет подадоха своите заявки в съответните категории, а ето и кои студентски екипи получиха най-много точки от журиращите:

В категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“:

  • Златна награда взе екип от НБУ с кампания "Понякога имаш нужда просто да си кажеш "Аре"
  • Сребърна награда отиде отново за студенти от НБУ с кампанията им "Start with a drip"

В категория "Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория" с най-висока оценка и златна награда се отличи кампанията "Спомените имат песен" на екип от НБУ.

А в категория "Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност", златото отиде за екип от УНСС с кампанията им "Бузлуджа – Пътуване във времето".

По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards’21-22 и тяхното ноу-хау, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.  

[[{"fid":"392135","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1325,"width":2000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ