14 кампании грабнаха статуетки от наградите BAAwards’21-22

14 кампании грабнаха статуетки от наградите BAAwards’21-22

Българската асоциация на рекламодателите отличи 14-те най-добри кампании в маркетинговите комуникации на наградите BAAwards’21-22. В трите конкурса - за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, се състезаваха общо 37 кампании в три категории: 1.) Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория; 2.) Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория; 3.) Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност). 

11-членно жури оценяваше подадените кандидатури. Тази година конкурсът BAAwards’21-22, чието мото е "Ние заедно сме успехът и новото начало", постави акцент върху екипите и важността на добрата съвместна работа между всички маркетинг звена – от страна на компаниите, и от страна на акаунтите в комуникационните агенции.

"Последните две години поставиха бизнеса в безпрецедентна ситуация, която издигна на ново ниво симбиозата рекламодател-комуникационна агенция. Екипите днес създават работещи решения, които не само отговарят на предизвикателствата на бизнес средата в България, но и успяват да я променят", коментира изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов. 

[[{"fid":"392136","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1325,"width":2000,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Ето и екипите, които чертаха пътя на успеха със своите маркетинг решения през изминалите две години и получиха награда от BAAwards’21-22.

В Бизнес конкурса за рекламодатели:

В категория Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

  • Златна награда - Кока-Кола България с кампанията си "Schweppes Pink Tonic Style" 
  • Сребърната награда - Кауфланд България с кампания "Брей!" 
  • Бронзова награда - Загорка АД с кампанията "Опашката на крадецът на ябълки"

В категория Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

  • Златната награда - А1 с кампанията си "Лансиране на първата истинска 5G мрежа в България" 
  • Сребърна награда - Юробанк България АД с кампанията "Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно?" 

В категория Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност

  • Злато - TELUS International Bulgaria с кампанията си "Бъди себе си/Be Yourself" 
  • Сребърната награда - Nestle - Кулинарна Книга Нестле за По-здрави Деца
  • Бронзова награда взе Юробанк България със своята социално отговорна кампания на Пощенска банка, реализирана с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19: "Силата е в нашите ръце" 

При комуникационните агенции бяха отличени две кампании в категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“, като:

  • Златна награда отиде за кампанията "Philips OneBlade", реализирана от All Channels
  • А със сребърна награда се отличи кампанията "I’m Amazing" на All Channels communications, която подкрепи и обедини българските крафт пивоварни

Студентските екипи в седмото издание на конкурса на БАР за първи път също се състезаваха в три категории, идентични на категориите в Бизнес конкурсите. 7 екипа от три университета се включиха и тази година. НБУ, УНСС и Варненският икономически университет подадоха своите заявки в съответните категории, а ето и кои студентски екипи получиха най-много точки от журиращите:

В категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“:

  • Златна награда взе екип от НБУ с кампания "Понякога имаш нужда просто да си кажеш "Аре"
  • Сребърна награда отиде отново за студенти от НБУ с кампанията им "Start with a drip"

В категория "Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория" с най-висока оценка и златна награда се отличи кампанията "Спомените имат песен" на екип от НБУ.

А в категория "Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност", златото отиде за екип от УНСС с кампанията им "Бузлуджа – Пътуване във времето".

По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards’21-22 и тяхното ноу-хау, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.  

[[{"fid":"392135","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":1325,"width":2000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“