Kaufland България избра с конкурс нова PR агенция

Kaufland България избра с конкурс нова PR агенция

Kaufland България стартира стратегическо партньорство с Proximity Sofia. Агенцията ще предоставя консултантски услуги в сферата на корпоративните комуникации и PR и ще подпомага пресофис дейностите на веригата хипермаркети. Заедно, двете компании ще работят за поддържане на имиджа на Kaufland като лидер в модерната търговия, предлагащ широк асортимент от качествени хранителни и нехранителни продукти на достъпна цена.

 

Kaufland избра агенцията за свой партньор след проведен конкурс. „Proximity Sofia ни впечатли преди всичко със стратегическия си подход, креативното концептуално предложение, изпипания детайл и задълбочения поглед върху нашия бизнес“, коментира Гергана Димитрова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България.

 

Избраната от Kaufland агенция-партньор е част от семейството на Proximity Worldwide и също оперира спрямо изключително високи професионални стандарти, реализирайки някои от най-успешните кампании на българския комуникационен пазар.

Ключови думи

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*