Kaufland България избра с конкурс нова PR агенция

Kaufland България избра с конкурс нова PR агенция

Kaufland България стартира стратегическо партньорство с Proximity Sofia. Агенцията ще предоставя консултантски услуги в сферата на корпоративните комуникации и PR и ще подпомага пресофис дейностите на веригата хипермаркети. Заедно, двете компании ще работят за поддържане на имиджа на Kaufland като лидер в модерната търговия, предлагащ широк асортимент от качествени хранителни и нехранителни продукти на достъпна цена.

 

Kaufland избра агенцията за свой партньор след проведен конкурс. „Proximity Sofia ни впечатли преди всичко със стратегическия си подход, креативното концептуално предложение, изпипания детайл и задълбочения поглед върху нашия бизнес“, коментира Гергана Димитрова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България.

 

Избраната от Kaufland агенция-партньор е част от семейството на Proximity Worldwide и също оперира спрямо изключително високи професионални стандарти, реализирайки някои от най-успешните кампании на българския комуникационен пазар.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен