AliExpress ще се рекламира по света със 100 хил. инфлуенсъра
Китайският технологичен гигант AliBaba планира мащабна инвестиция за промотирането на магазина си за онлайн търговия чрез 100 хил. инфлуенсъра по целия свят, предаде изданието TechCrunch.
Платформата AliExpress ще се рекламира чрез спонсорирано съдържание в най-популярните социални мрежи, сред които YouTube, Facebook, Instagram и TikTok посредством интернет звезди, наложили се като лидери на мнение в определени области и индустрии. Пазаруването след информиране за продукта именно от тях е често използван метод от потребителите, редом с проверката на ревюта под продукти и в търсачките.
AliBaba ще се насочи основно към инфлуенсърите, живеещи в Китай, които владеят най-малко два езика. „В Китай има множо чуждестранни студенти с позитивен имидж и умение за изява. Те имат гъвкав вечерен график, затова агенциите ще се свържат с тях, ще ги обучат за водещи на стрийминг и евентуално ще подпишат с тях“, коментира Мартин Уанг, ръководител на операциите по продажби в чужбина и сътрудничеството за социална търговия в корпорацията. Това, което работи на китайския пазар обаче, може да се възприеме различно в други държави, затова този процес ще се следи стриктно.
Интернет магазинът AliExpress има над 180 млн. активни потребители годишно, като повечето продавачи в платформата са от Китай, а най-големи приходи бележи на руския пазар.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.