All Channels: ДНК от творчество и бизнес

All Channels: ДНК от творчество и бизнес

В ДНК-то на All Channels е да говорят, рисуват, дишат и сънуват творчество. Подходът им към креативността е фокусиран в откриването на таланти, които развиват в култура на смелост и предприемачество. 

Постоянната инвестиция в тази посока изразява визията им за бъдеще, в което творческата експертиза е основната стойност, която комуникационните агенции предоставят на бизнеса. Това се подкрепя и от изследването Global CEO Survey, проведено от IBM Institute for Business Value, според което 75% от изпълнителните директори в САЩ заявяват, че разглеждат креативността като изключително важна за бъдещето на тяхната компания и за нейния икономически успех. 

Затова в All Channels създават среда, в която творчеството и бизнес визията живеят щастливи заедно, говорейки си на езика на креативността.

В страниците им в специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria може да прочетете какво ги отличава и кои хора създават тяхното ДНК:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?