All Channels: ДНК от творчество и бизнес
В ДНК-то на All Channels е да говорят, рисуват, дишат и сънуват творчество. Подходът им към креативността е фокусиран в откриването на таланти, които развиват в култура на смелост и предприемачество.
Постоянната инвестиция в тази посока изразява визията им за бъдеще, в което творческата експертиза е основната стойност, която комуникационните агенции предоставят на бизнеса. Това се подкрепя и от изследването Global CEO Survey, проведено от IBM Institute for Business Value, според което 75% от изпълнителните директори в САЩ заявяват, че разглеждат креативността като изключително важна за бъдещето на тяхната компания и за нейния икономически успех.
Затова в All Channels създават среда, в която творчеството и бизнес визията живеят щастливи заедно, говорейки си на езика на креативността.
В страниците им в специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria може да прочетете какво ги отличава и кои хора създават тяхното ДНК:
Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.