Злато и два бронза за България на международния рекламен фестивал Mixx Awards Europe
Злато и два бронза спечелиха български компании от международния рекламен фестивал Mixx Awards Europe. Печелившите кампании са от TELUS International Europe, Avon и Skapto. Целта на IAB MiXX е да открие най-смислените и вдъхновяващи проекти, които се случват онлайн на европейския пазар.
TELUS International Europe взе престижната награда в категорията Direct Response/Lead Generation с кампания, която имаше за цел да върне българи, работещи в чужбина, в България.
„Заснехме над 50 чужденци с никакъв сценарий. Получи се сладко, смешно, вкусно, малко неловко и пак смешно. А това, което грабна вниманието на журито, е иновативната употреба на Programmatic — таргетирахме чужди IP-та, които влизат в български сайтове поне 5 пъти на седмица“, сподели творческият директор в proof. Ангел Искрев.
Двата бронза са не по-малко впечатляващи, имайки предвид, че до тази година не е имало дори финалист от България на наградите.
„Изключително сме благодарни на нашите партньори, които бяха готови да направят нещо различно и включващо предизвикателства, но най-вече струващо си нашите взаимни усилия. Заедно с Avon проведохме първата по рода си художествена изложба, съставена изцяло от портрети, изрисувани с фон дьо тен. А за Skapto направихме дигитален купон с безплатни картофки, който след това AirDrop-нахме на телефоните на всички в района на Skaptobusa“, допълни Сава Ахмаков, директор Обслужване на клиенти“ в proof.
IAB Europe е асоциация за маркетинг и реклама на европейско ниво. Тяхната мисия е да насърчава сътрудничеството между различните играчи в индустрията за постигане стандарти и програми, които дават възможност на бизнеса да процъфтява на европейския пазар.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.