Бивш преговарящ полицай на Скотланд Ярд идва за ФАРА 2018
Най-големият форум на креативната индустрия в България – фестивалът ФАРА, предстои в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни.
Организаторите днес разкриха повече за най-интересните лектори, които ще гостуват за събитието. Водещ сред тях ще бъде Ричард Мълъндър.
Той има повече от четвърт век кариера в британската полиция Скотланд Ярд, включително като главен обучаващ в звеното за преговори с похитители. Има уникален опит в интервюирането на свидетели и заподозрени. Като такъв, ще разкрие водещи тайни и умения за постигане на желани резултати в преговорите.
Днес Ричард Мълъндър пренася специфичните техники на комуникация и в света на бизнеса. Участвал е в мисии в Афганистан и в различни преговори на международно ниво. Разработвал е и множество програми за обучение на екипи от Shell, BAE, IMI, Oracle, Cambridge University, BNP Paribas, SAS Software.
Посланието на фестивала ФАРА през 2018 г. е "Работим заедно. Печелим заедно". То е посветено на клиента, който знае какво иска, и на агенцията, която дава повече, съобщават организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
"Най-стойностните рекламни кампании са резултат от партньорството и доверието, a съвместни са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи", смятат те.
Тази година мотото на лекционния панел ще бъде "Креативност и ефективност". Панелът ще включва авторитетни имена с богат практически опит. Презентации и уъркшопи ще предизвикат интереса както на представители на творческите професии, така и на бизнес ориентирани професионалисти от агенции, медии и рекламодатели.
Друг водещ лектор ще бъде Гурдийп Пури.
Преди да основе своя консултантска компания - The Effectiveness Partnership, Пури е бил част от екипа на Leo Burnett, където е оглавявал отдела за ефективност на комуникациите и е работил с клиенти като Kellogg’s, Procter & Gamble, McDonald’s, Fiat, Heinz, Morgan Stanley, John West, Holiday Inn, Nintendo и Barclays.
В богатата си лична колекция от отличия, Гурдийп притежава 5 награди за ефективност IPA Effectiveness Awards, включително 2 злата, 11 награди European Effectiveness Awards и 3 първи места.
Заедно със своите съдружници в The Effectiveness Partnership, Пури е помогнал на клиентите си да спечелят над 60 награди за ефективност в конкурси по целия свят.
Основни партньори на XIX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА’18, са Фондация „Пловдив 2019 – Европейска столица на културата“, „Нова Броудкастинг Груп” и „Нет Инфо“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.