Британски организации искат сваляне на реклами заради пандемията

Британски организации искат сваляне на реклами заради пандемията

С отворено писмо британски неправителствени организации призоваха маркетолозите в хранителната индустрия доброволно да оттеглят рекламите на нездравословни продукти до 5 юни или до премахването на всички карантинни мерки, съобщи изданието Campaign.

Според “Action on Sugar” и “Action on Salt” пандемията има „пагубен ефект“ върху здравето на хората, главно заради икономическите последствия от нея.

В писмото се отбелязва още, че от началото на извънредното положение във Великобритания много от брандовете за бързо хранене и доставки са използвали призивите на властите хората да останат вкъщи, „за да промотират нездравословния начин на живот, дори на най-уязвимите членове на обществото, които сега нямат възможност да напускат домовете си и да спортуват много“.

Двете организации молят и брандовете за хазартни игри и залагания да спрат телевизионните и радио рекламите, за да демонстрират, че имат морал.

Освен това те вече са сезирали Федерацията за храни и напитки и Асоциацията за реклама на Острова.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ