Британски организации искат сваляне на реклами заради пандемията

Британски организации искат сваляне на реклами заради пандемията

С отворено писмо британски неправителствени организации призоваха маркетолозите в хранителната индустрия доброволно да оттеглят рекламите на нездравословни продукти до 5 юни или до премахването на всички карантинни мерки, съобщи изданието Campaign.

Според “Action on Sugar” и “Action on Salt” пандемията има „пагубен ефект“ върху здравето на хората, главно заради икономическите последствия от нея.

В писмото се отбелязва още, че от началото на извънредното положение във Великобритания много от брандовете за бързо хранене и доставки са използвали призивите на властите хората да останат вкъщи, „за да промотират нездравословния начин на живот, дори на най-уязвимите членове на обществото, които сега нямат възможност да напускат домовете си и да спортуват много“.

Двете организации молят и брандовете за хазартни игри и залагания да спрат телевизионните и радио рекламите, за да демонстрират, че имат морал.

Освен това те вече са сезирали Федерацията за храни и напитки и Асоциацията за реклама на Острова.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер
„Лучена стратегия“ или как да печелите клиенти със съдържание
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
На днешната дата, 28 декември. Рождениците днес
Русия удължава временната забрана за износ на бензин до края на февруари
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака