Нюзджакинг от Burger King и Popeyes

Нюзджакинг от Burger King и Popeyes

По-рано тази седмица грузинският артист Давид Датуна обиколи новините, след като изяде банан, залепен за стената на галерия в Калифорния и обявен за арт инсталация на стойност 120 хил. долара. Това доведе до нова проява на т.нар. „нюзджакинг“ (newsjacking) сред брандовете.

Американската верига за бързо хранене Popeyes представи арт инсталация в същата галерия, в която бе разположен и бананът, но в свой вариант – със сочно пържено пилешко, кръстена „Сандвичът“, в контекста на профила на компанията. Произведението се оценява на 120 003.99, за да се открои цената на сандвичите, предлагани в ресторантите на Popeyes.

От френското подразделение на Burger King споделиха в профила си в „Туитър“ своя версия на арт инсталацията, създадена съвместно с агенцията Buzzman. В нея те сравняват цената на едно пържено картофче с тази на банана.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%