Нюзджакинг от Burger King и Popeyes

Нюзджакинг от Burger King и Popeyes

По-рано тази седмица грузинският артист Давид Датуна обиколи новините, след като изяде банан, залепен за стената на галерия в Калифорния и обявен за арт инсталация на стойност 120 хил. долара. Това доведе до нова проява на т.нар. „нюзджакинг“ (newsjacking) сред брандовете.

Американската верига за бързо хранене Popeyes представи арт инсталация в същата галерия, в която бе разположен и бананът, но в свой вариант – със сочно пържено пилешко, кръстена „Сандвичът“, в контекста на профила на компанията. Произведението се оценява на 120 003.99, за да се открои цената на сандвичите, предлагани в ресторантите на Popeyes.

От френското подразделение на Burger King споделиха в профила си в „Туитър“ своя версия на арт инсталацията, създадена съвместно с агенцията Buzzman. В нея те сравняват цената на едно пържено картофче с тази на банана.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната