Cadbury създаде виртуална пощенска кутия за шоколад
Въпреки пандемията, и тази година Cadbury ще спази традицията си да превърне всеки потребител в таен Дядо Коледа със специалната си шоколадова пощенска кутия. Тази година тя е виртуална заради предизвикателствата и ще работи до 13 декември, пише изданието Campaign.
Производителят на шоколадови изделия иска да предизвика хората тайно да зарадват със сладки изкушения техен близък.
До момента лансираната през 2018 г. услуга е разполагана на общо 10 места във Великобритания, а тази година включва дарения за неправителствената организация “The Trussell Trust”, ангажирана с предотвратяването на глада в страната.
Активацията е дело на агенцията VCCP и още от миналия месец се показва в дигиталните канали, по телевизията и във външна реклама.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.