Даниъл Крейг срещу Джеймс Бонд в новата реклама на Heineken

Холандският алкохолен производител Heineken промотира новата си безалкохолна бира в глобална рекламна кампания, в колаборация с новия филм от поредицата Джеймс Бонд, „Няма време за умиране“.

Във видеото всички разпознават актьора Даниъл Крейг като Джеймс Бонд, докато той опитва да открие таксито, в което е забравил паспорта си. Така той се впуска в преследване на шофьорката на автомобила из улиците на испанския град Тарагона. Среща я в един от замъците в района, а когато моли за документите си, насреща получава репликата „Даниъл Крейг? Добър опит, г-н Бонд“. Забавният сюжет ще се покаже на малкия екран в 75 държави.

Бирата с 0% алкохол на Heineken излиза на преден план на фона на т.нар. „Сух януари“ – една от последните тенденции сред американските потребители, които в първия месец от годината решават да ограничат или изцяло спрат алкохола по здравословни причини. Марката е част от франчайза на поредицата за агент 007 вече в 8 поредни продукции. Премиерата на новия 25-и филм е през април.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев