"Дневният улов" - рекламата, с която МЕТРО спечели "Сребърен лъв" в Кан


Знаехте ли, че МЕТРО е най-големия доставчик на риба в Европа? Не само разнообразието, а и свежестта на своя рибен асортимент демонстрира търговската компания в рекламата си ,“Дневният улов“ (The Daily Catch), с която спечели наградата „Сребърен лъв“ на рекламния фестивала в Кан в категорията Direct.

Свежа е и криейтив концепцията на видето, в която МЕТРО и комуникационната агенция Serviceplan залагат едновременно на модерната маркетинг тенденцията - носталгията и подчертаването на едни от основните предимства на рибните щандове в магазините от веригата - сигурност и качество от улова до магазина.

В клипа, който можете да гледате по-долу,  оживява един от най-старите начини за пакетиране – с вестник. Защото, заедно със свежия улов, рибарят включва в доставката и сутрешен вестник от региона, в който е уловена рибата. При доставка до магазините в цяла Европа рибата се пакетира в броевете на вестника, а специален стикер маркира датата върху първата страница, за да отбележи времето на улова. Специален етикет с QR код препраща купувачите в Германия и други МЕТРО страни към приложението METRO Pro Trace, което позволява на клиента да проследи предложения улов по цялата верига от доставки. След сканиране на кода със смартфон, купувачът получава информация за мястото на улова, как е бил обработен, информация свързана с качеството и устойчивото развитие, както и идеи за рецепти. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ