"Дневният улов" - рекламата, с която МЕТРО спечели "Сребърен лъв" в Кан
Знаехте ли, че МЕТРО е най-големия доставчик на риба в Европа? Не само разнообразието, а и свежестта на своя рибен асортимент демонстрира търговската компания в рекламата си ,“Дневният улов“ (The Daily Catch), с която спечели наградата „Сребърен лъв“ на рекламния фестивала в Кан в категорията Direct.
Свежа е и криейтив концепцията на видето, в която МЕТРО и комуникационната агенция Serviceplan залагат едновременно на модерната маркетинг тенденцията - носталгията и подчертаването на едни от основните предимства на рибните щандове в магазините от веригата - сигурност и качество от улова до магазина.
В клипа, който можете да гледате по-долу, оживява един от най-старите начини за пакетиране – с вестник. Защото, заедно със свежия улов, рибарят включва в доставката и сутрешен вестник от региона, в който е уловена рибата. При доставка до магазините в цяла Европа рибата се пакетира в броевете на вестника, а специален стикер маркира датата върху първата страница, за да отбележи времето на улова. Специален етикет с QR код препраща купувачите в Германия и други МЕТРО страни към приложението METRO Pro Trace, което позволява на клиента да проследи предложения улов по цялата верига от доставки. След сканиране на кода със смартфон, купувачът получава информация за мястото на улова, как е бил обработен, информация свързана с качеството и устойчивото развитие, както и идеи за рецепти.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.