To be continued - Doritos показа наполовина рекламата си за „Супербоул“
2 седмици преди „Супербоул“ някои брандове започнаха да повдигат завесата какво са подготвили за няколко милионната аудитория, която скоро ще застане пред екраните. Въпреки че потребителските предпочитания и нагласи се променят, компаниите все още виждат финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ като голям шанс да достигнат до много потребители. Общо 77 реклами ще бъдат излъчени, а сред тях е и тази на Doritos, един от чипсовете на веригата PepsiCo.
От 60-секундния тийзър, публикуван в официалния YouTube профил на марката, става ясно, че тази година главен герой в рекламата, озаглавена „Монолог“, е актьорът Сам Елиът. В атмосферата на уестърн филмите, в които многократно е участвал, той изговаря част от текста на успешния музикален хит “Old Time Road” на Lil Nas X, озадачавайки каубоите в пъба, в който е влязъл.
След като странен тътен започва да движи мебелите наоколо, Сам се отправя отново навън и именно там видеото приключва. Продължението му ще бъде излъчено на 2 февруари по време на „Супербоул“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.