To be continued - Doritos показа наполовина рекламата си за „Супербоул“


2 седмици преди „Супербоул“ някои брандове започнаха да повдигат завесата какво са подготвили за няколко милионната аудитория, която скоро ще застане пред екраните. Въпреки че потребителските предпочитания и нагласи се променят, компаниите все още виждат финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ като голям шанс да достигнат до много потребители. Общо 77 реклами ще бъдат излъчени, а сред тях е и тази на Doritos, един от чипсовете на веригата PepsiCo.

От 60-секундния тийзър, публикуван в официалния YouTube профил на марката, става ясно, че тази година главен герой в рекламата, озаглавена „Монолог“, е актьорът Сам Елиът. В атмосферата на уестърн филмите, в които многократно е участвал, той изговаря част от текста на успешния музикален хит “Old Time Road” на Lil Nas X, озадачавайки каубоите в пъба, в който е влязъл.

След като странен тътен започва да движи мебелите наоколо, Сам се отправя отново навън и именно там видеото приключва. Продължението му ще бъде излъчено на 2 февруари по време на „Супербоул“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
Неизвестно за известните: Учители обявяват Едисон за глупак, но любимото му бизнес творение електрифицира света
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия