To be continued - Doritos показа наполовина рекламата си за „Супербоул“


2 седмици преди „Супербоул“ някои брандове започнаха да повдигат завесата какво са подготвили за няколко милионната аудитория, която скоро ще застане пред екраните. Въпреки че потребителските предпочитания и нагласи се променят, компаниите все още виждат финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ като голям шанс да достигнат до много потребители. Общо 77 реклами ще бъдат излъчени, а сред тях е и тази на Doritos, един от чипсовете на веригата PepsiCo.

От 60-секундния тийзър, публикуван в официалния YouTube профил на марката, става ясно, че тази година главен герой в рекламата, озаглавена „Монолог“, е актьорът Сам Елиът. В атмосферата на уестърн филмите, в които многократно е участвал, той изговаря част от текста на успешния музикален хит “Old Time Road” на Lil Nas X, озадачавайки каубоите в пъба, в който е влязъл.

След като странен тътен започва да движи мебелите наоколо, Сам се отправя отново навън и именно там видеото приключва. Продължението му ще бъде излъчено на 2 февруари по време на „Супербоул“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Слънце и високи температури в края на уикенда
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество