Една от най-успешните реклами на 2016 г. разказва за толерантност

Християнски свещеник и имам се срещат за чаша чай и си подаряват подаръци в една от най-успешните рекламни кампании на 2016 г., според изданието за маркетинг Adweek.

Видеото издига на показ толерантността, която значително намаля по света през тази година. То е реклама на Amazon Prime във Великобритания, изготвена от агенция Joint of London, съвместно с отдела за маркетинг и пиар на компанията в страната. Това е най-ангажиращото брандирано съдържание в света за месец ноември 2016 г., посочва Adweek в сайта си. 

Европейският директор реклама на Amazon Саймън Морис коментира пред "Гардиън", че рекламата е посветена на себеотрицанието. От Amazon са се консултирали с различни религиозни организации в Обединеното кралство, преди да продуцират спота, който бил изработен през лятото след решението на британците за Брекзит. 

Рекламата се излъчва в последните седмици освен във Великобритания и в САЩ и Германия. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ