Една от най-успешните реклами на 2016 г. разказва за толерантност


Християнски свещеник и имам се срещат за чаша чай и си подаряват подаръци в една от най-успешните рекламни кампании на 2016 г., според изданието за маркетинг Adweek.

Видеото издига на показ толерантността, която значително намаля по света през тази година. То е реклама на Amazon Prime във Великобритания, изготвена от агенция Joint of London, съвместно с отдела за маркетинг и пиар на компанията в страната. Това е най-ангажиращото брандирано съдържание в света за месец ноември 2016 г., посочва Adweek в сайта си. 

Европейският директор реклама на Amazon Саймън Морис коментира пред "Гардиън", че рекламата е посветена на себеотрицанието. От Amazon са се консултирали с различни религиозни организации в Обединеното кралство, преди да продуцират спота, който бил изработен през лятото след решението на британците за Брекзит. 

Рекламата се излъчва в последните седмици освен във Великобритания и в САЩ и Германия. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света