Една реклама, която май се провали

Туристическа компания в Казахстан разбуни духовете в страната и привлече интереса на западните медии за маркетинг с рекламна кампания, обширно критикувана в социалните мрежи.

Във видеото се виждат голи модели, носещи само шапки, с които наподобяват стюардеси. Момичетата посочват, че услугите на фирмата не оскъпяват ("не добавят напълно нищо" към) самолетните билети. С други думи, те рекламират "напълно голи цени". 

Клипът е качен във Facebook и YouTube, въпреки няколко оплаквания на зрители от него, според които е "безвкусен" и "неприятен", посочва Adweek.com. 

В отговор на критиките, директорът за билетни услуги на компанията рекламодател Chocotravel Николай Мазенсев коментира, че рекламата е "смела и провокативна" и че от фирмата не са искали да бъде обидна за никого. По думите му видеото показва това, което всеки човек може да види на басейна или докато е на плажа. 

Някои наблюдатели обаче не са съгласни. Пиар и комуникационният консултант Марат Раимканов нарича рекламата пред Би Би Си "триумф на женомразтвото" и жест на отчаяно търсене на внимание. По думите му клипът е тотален провал - социален, морален и професионален. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен