Една реклама, която май се провали

Туристическа компания в Казахстан разбуни духовете в страната и привлече интереса на западните медии за маркетинг с рекламна кампания, обширно критикувана в социалните мрежи.

Във видеото се виждат голи модели, носещи само шапки, с които наподобяват стюардеси. Момичетата посочват, че услугите на фирмата не оскъпяват ("не добавят напълно нищо" към) самолетните билети. С други думи, те рекламират "напълно голи цени". 

Клипът е качен във Facebook и YouTube, въпреки няколко оплаквания на зрители от него, според които е "безвкусен" и "неприятен", посочва Adweek.com. 

В отговор на критиките, директорът за билетни услуги на компанията рекламодател Chocotravel Николай Мазенсев коментира, че рекламата е "смела и провокативна" и че от фирмата не са искали да бъде обидна за никого. По думите му видеото показва това, което всеки човек може да види на басейна или докато е на плажа. 

Някои наблюдатели обаче не са съгласни. Пиар и комуникационният консултант Марат Раимканов нарича рекламата пред Би Би Си "триумф на женомразтвото" и жест на отчаяно търсене на внимание. По думите му клипът е тотален провал - социален, морален и професионален. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати
Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Здравословните граници на работното място - по-важни от всякога
Полет на Lufthansa летял 10 минути без пилот заради инцидент на борда
На днешната дата, 20 май. Рождениците днес
„Престъпно!“: Елтън Джон разкритикува британското правителство заради предложение за AI