Фейсбук призна за раздуване на данни пред рекламодатели, ще плати 40 млн. долара компенсации

Фейсбук призна за раздуване на данни пред рекламодатели, ще плати 40 млн. долара компенсации

Фейсбук се съгласи да плати 40 милиона долара на рекламодатели, отправили протест, че социалната мрежа е "раздула" времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде "Асошиейтед прес".

Най-голямата социална мрежа признава, че е допуснала нарушения в постигнато вече съдебно споразумение с недоволните рекламодатели, съобщава калифорнийското издание "Мъркюри нюз", цитирано от БНР.

Рекламодатели започнаха съдебен спор с Фейсбук още през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами. Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на мрежата да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.

Фейсбук публично призна грешка във формулата.

Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите й са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Филипините и Китай си отправиха взаимни обвинения след сблъсък в Южнокитайско море
Пакистан затвори границата с Афганистан след престрелки между силите на двете страни
В Камерун започнаха избори, които може да удължат управлението на най-възрастния президент в света
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци