Фейсбук призна за раздуване на данни пред рекламодатели, ще плати 40 млн. долара компенсации

Фейсбук призна за раздуване на данни пред рекламодатели, ще плати 40 млн. долара компенсации

Фейсбук се съгласи да плати 40 милиона долара на рекламодатели, отправили протест, че социалната мрежа е "раздула" времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде "Асошиейтед прес".

Най-голямата социална мрежа признава, че е допуснала нарушения в постигнато вече съдебно споразумение с недоволните рекламодатели, съобщава калифорнийското издание "Мъркюри нюз", цитирано от БНР.

Рекламодатели започнаха съдебен спор с Фейсбук още през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами. Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на мрежата да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.

Фейсбук публично призна грешка във формулата.

Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите й са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
На днешната дата, 12 юли. Рождениците днес
Mars насочва вниманието си към геймърите от поколението Z в партньорство с Razer
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Най-добрите начини да спечелите доверието на другите
Рекорд за аукцион: Чантата Hermès на актрисата Джейн Бъркин беше продадена за 10 милиона долара