Фейсбук призна за раздуване на данни пред рекламодатели, ще плати 40 млн. долара компенсации
Фейсбук се съгласи да плати 40 милиона долара на рекламодатели, отправили протест, че социалната мрежа е "раздула" времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде "Асошиейтед прес".
Най-голямата социална мрежа признава, че е допуснала нарушения в постигнато вече съдебно споразумение с недоволните рекламодатели, съобщава калифорнийското издание "Мъркюри нюз", цитирано от БНР.
Рекламодатели започнаха съдебен спор с Фейсбук още през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами. Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на мрежата да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.
Фейсбук публично призна грешка във формулата.
Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите й са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.