Френският рекламен филм, който трогна мнозина и спечели награди


"Хелоуин". Така се казва този френски телевизионен рекламен филм, който спечели сърцата на мнозина и насочи внимание на световната общественост към една съвременна стигма. 

Филмът е изготвен от агенция TBWA\Paris, за неправителствената организация Burns & Smiles и разказва за добър и свестен мъж, който за съжаление може да се чувства нормално във външния свят само в една нощ от годината - нощта на Хелоуин, когато всички са маскирани. Защото той има белези от изгаряния по главата. 

С рекламата, агенцията и организацията по-рано спечелиха награда Yellow Pencil за филм от конкурса D&AD Awards, а сега и Златен лъв от международния рекламен фестивал в Кан, Франция, Cannes Lions. 

Кампанията е направена с цел да създаде осведоменост и съчувствие в широката публика за начина, по който се чувстват хората с белези от изгаряния по лицето, заради страха и отношението към тях на околните. 

Главният герой не е действителна личност, това е актьорът Борис Равен с много майсторски грим. Благодарение на изпълнението му, обаче, рекламата успява да убеди мнозина в тежкия в психологическо отношение и тъжен живот, който водят хората с белези. 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?