Gillette с нова провокация към мъжете

Производителят на продукти за бръснене Gillette продължава кампанията си, посветена на стереотипите за мъжете с ново видео. Този път от компанията обръщат внимание на факта, че мъжете са научени да не показват сълзите си, защото ги смятат за признак на слабост. И ги провокират да го направят.

По случай Международния ден на мъжа от Gillette разказват трогателната история на лейтенант-полковник Манодж Кумар и неговия баща. Двамата доказват, че да разкриеш емоциите си е човешко, дори и за войниците, и насърчават всички да покажат своята уязвимост, защото тя ги прави още по-силни.

Концепцията за видеото е изработена от индийското подразделение на агенцията за реклама и маркетинг Grey Group, която е дългогодишен партньор на бранда. То е второто от поредицата #ShavingStereotypes, стартирана по-рано тази година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България успешно се конкурира с Франция и Италия по производството на черен хайвер
Радев: Правителството е декор на дуото Пеевски-Борисов, а правосъдието е избирателно
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Чехия прие закон, който определя пет години затвор за комунистическа пропаганда
Бившият шеф на УЕФА и легендарен футболист Мишел Платини беше обран в дома си край Марсилия
Unilever разработи дизайнерско звено, базирано на изкуствен интелект
Израел и Сирия са се споразумели за примирие
Президент на Иран си взе такси, след като заредиха колите от кортежа му с разреден бензин