Gillette с нова провокация към мъжете

Производителят на продукти за бръснене Gillette продължава кампанията си, посветена на стереотипите за мъжете с ново видео. Този път от компанията обръщат внимание на факта, че мъжете са научени да не показват сълзите си, защото ги смятат за признак на слабост. И ги провокират да го направят.

По случай Международния ден на мъжа от Gillette разказват трогателната история на лейтенант-полковник Манодж Кумар и неговия баща. Двамата доказват, че да разкриеш емоциите си е човешко, дори и за войниците, и насърчават всички да покажат своята уязвимост, защото тя ги прави още по-силни.

Концепцията за видеото е изработена от индийското подразделение на агенцията за реклама и маркетинг Grey Group, която е дългогодишен партньор на бранда. То е второто от поредицата #ShavingStereotypes, стартирана по-рано тази година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това