Gillette с нова провокация към мъжете


Производителят на продукти за бръснене Gillette продължава кампанията си, посветена на стереотипите за мъжете с ново видео. Този път от компанията обръщат внимание на факта, че мъжете са научени да не показват сълзите си, защото ги смятат за признак на слабост. И ги провокират да го направят.

По случай Международния ден на мъжа от Gillette разказват трогателната история на лейтенант-полковник Манодж Кумар и неговия баща. Двамата доказват, че да разкриеш емоциите си е човешко, дори и за войниците, и насърчават всички да покажат своята уязвимост, защото тя ги прави още по-силни.

Концепцията за видеото е изработена от индийското подразделение на агенцията за реклама и маркетинг Grey Group, която е дългогодишен партньор на бранда. То е второто от поредицата #ShavingStereotypes, стартирана по-рано тази година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас