Gillette с нова провокация към мъжете

Производителят на продукти за бръснене Gillette продължава кампанията си, посветена на стереотипите за мъжете с ново видео. Този път от компанията обръщат внимание на факта, че мъжете са научени да не показват сълзите си, защото ги смятат за признак на слабост. И ги провокират да го направят.

По случай Международния ден на мъжа от Gillette разказват трогателната история на лейтенант-полковник Манодж Кумар и неговия баща. Двамата доказват, че да разкриеш емоциите си е човешко, дори и за войниците, и насърчават всички да покажат своята уязвимост, защото тя ги прави още по-силни.

Концепцията за видеото е изработена от индийското подразделение на агенцията за реклама и маркетинг Grey Group, която е дългогодишен партньор на бранда. То е второто от поредицата #ShavingStereotypes, стартирана по-рано тази година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: С парите за исканото увеличение на заплатите може да се купят 800 автобуса
Стачката на наземния транспорт в София продължава и в петък, но метрото ще работи
Столицата пред пълен транспортен хаос, готви се стачка и на метрото
Сметосъбирането в осем столични района може да спре от 19 май
Финансиране на зелени технологии и иновации - на какво може да разчита бизнесът
В риск ли сте от прегаряне?
Лондон и Берлин разработват ново високоточно оръжие за „дълбок прецизен удар“
Рубио: Нужна е среща между Тръмп и Путин за пробив в мирните преговори за Украйна