Gillette с нова провокация към мъжете

Производителят на продукти за бръснене Gillette продължава кампанията си, посветена на стереотипите за мъжете с ново видео. Този път от компанията обръщат внимание на факта, че мъжете са научени да не показват сълзите си, защото ги смятат за признак на слабост. И ги провокират да го направят.

По случай Международния ден на мъжа от Gillette разказват трогателната история на лейтенант-полковник Манодж Кумар и неговия баща. Двамата доказват, че да разкриеш емоциите си е човешко, дори и за войниците, и насърчават всички да покажат своята уязвимост, защото тя ги прави още по-силни.

Концепцията за видеото е изработена от индийското подразделение на агенцията за реклама и маркетинг Grey Group, която е дългогодишен партньор на бранда. То е второто от поредицата #ShavingStereotypes, стартирана по-рано тази година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Слънце до обяд, следобед - облаци и превалявания