Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

От 1 януари 2020 година Google Ads премахва директната поддръжка за клиенти през социалните мрежи, предаде уебсайтът Inc.com. Помощта от реален служител на бизнес платформата ще бъде заменена от автоматизирана система с информация за възникнали проблеми.

Директните съобщения в профилите на Google Ads във Facebook и Twitter ще бъдат деактивирани, а закачена публикация ще насочва потребителите към онлайн форма за поддръжка извън социалните мрежи. Една от причините за нововъведението са фишингът и спам атаките. Според говорител на софтуерната корпорация Google по този начин ще бъде предоставена по-сигурна бизнес комуникация в реално време за всички клиенти в глобален мащаб.

Очаква се промяната да не засегне качеството на услугата. След нея остава възможността рекламодателите да търсят помощ по телефона, чрез имейл, както и чрез онлайн чат.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Вътрешни кризи спъват външната политика на Обама
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години