Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

От 1 януари 2020 година Google Ads премахва директната поддръжка за клиенти през социалните мрежи, предаде уебсайтът Inc.com. Помощта от реален служител на бизнес платформата ще бъде заменена от автоматизирана система с информация за възникнали проблеми.

Директните съобщения в профилите на Google Ads във Facebook и Twitter ще бъдат деактивирани, а закачена публикация ще насочва потребителите към онлайн форма за поддръжка извън социалните мрежи. Една от причините за нововъведението са фишингът и спам атаките. Според говорител на софтуерната корпорация Google по този начин ще бъде предоставена по-сигурна бизнес комуникация в реално време за всички клиенти в глобален мащаб.

Очаква се промяната да не засегне качеството на услугата. След нея остава възможността рекламодателите да търсят помощ по телефона, чрез имейл, както и чрез онлайн чат.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима