Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

От 1 януари 2020 година Google Ads премахва директната поддръжка за клиенти през социалните мрежи, предаде уебсайтът Inc.com. Помощта от реален служител на бизнес платформата ще бъде заменена от автоматизирана система с информация за възникнали проблеми.

Директните съобщения в профилите на Google Ads във Facebook и Twitter ще бъдат деактивирани, а закачена публикация ще насочва потребителите към онлайн форма за поддръжка извън социалните мрежи. Една от причините за нововъведението са фишингът и спам атаките. Според говорител на софтуерната корпорация Google по този начин ще бъде предоставена по-сигурна бизнес комуникация в реално време за всички клиенти в глобален мащаб.

Очаква се промяната да не засегне качеството на услугата. След нея остава възможността рекламодателите да търсят помощ по телефона, чрез имейл, както и чрез онлайн чат.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Миниатюрен микроб може да има ключово значение за борбата с „вечните“ химикали
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара
Nvidia има необичаен проблем – твърде много кеш
Думи и фрази, които ще ви направят най-мразения човек в офиса