Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

Google Ads спира директната поддръжка в социалните мрежи

От 1 януари 2020 година Google Ads премахва директната поддръжка за клиенти през социалните мрежи, предаде уебсайтът Inc.com. Помощта от реален служител на бизнес платформата ще бъде заменена от автоматизирана система с информация за възникнали проблеми.

Директните съобщения в профилите на Google Ads във Facebook и Twitter ще бъдат деактивирани, а закачена публикация ще насочва потребителите към онлайн форма за поддръжка извън социалните мрежи. Една от причините за нововъведението са фишингът и спам атаките. Според говорител на софтуерната корпорация Google по този начин ще бъде предоставена по-сигурна бизнес комуникация в реално време за всички клиенти в глобален мащаб.

Очаква се промяната да не засегне качеството на услугата. След нея остава възможността рекламодателите да търсят помощ по телефона, чрез имейл, както и чрез онлайн чат.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи