Gucci представи реклама, вдъхновена от френските бунтари на 1968 г.


Италианският моден бранд Gucci привлича вниманието на почитателите на луксозната мода и младата публика с естестиката си в нова видео реклама, вдъхновена от френските исторически събития през май 1968 г. 

Кампанията - "#GucciDansLesRues" ("Гучи по улиците"), пресъздава "наелектризираното племе" от млади бунтари-студенти в Париж през май 1968 г., които се надигат срещу статуквото в период на младежка съпротива срещу империализма и масовата култура на консуматорството.

"Май’68" е първият социален следвоенен бунт в Западния свят. Започва като серия от стачки и окупации, които избухват в различни университети и училища в Париж, като резултат от конфронтацията между студенти и университетската администрация и полицията. Опитите на правителството на Шарл дьо Гол да го потуши чрез полицейска сила разпалват ситуацията още повече, водейки до улични сблъсъци с органите на реда. 

Фактът, че рекламата черпи вдъхновение от тези събития, среща противоречиви реакции сред зрителите, но от модната къща изтъкват, че целта е да се покаже обликът на участващите в нея млади модели. Те демострират есенната му колекция - цветна и изпълнена с енергия, вдъхновена от дръзките, експериментални и иконоборчески творци на 60-те. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
За пореден път: Десетки хиляди на протест срещу правителството (ОБЗОР)
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Приключиха дебатите по вота на недоверие, гласуването - в четвъртък, 13:30 ч.
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор