Хиляди останаха изненадани от втория план в сюжета на една от най-добрите реклами на годината


Можете ли да прозрете мистерията в тази забележителна социална реклама от САЩ за училищна любов?, питат авторите на изданието за маркетинг Adweek.

Хиляди зрители по света се изненадаха от втория план в сюжета на рекламния филм, определян вече като една от 10-те най-добри кампании на 2016 г. Има го и в топ 10 на рекламите на годината, според Adweek.com. Интернет потребители споделят, че са впечатлени от идеята и изпълнението в социалните мрежи. 

"Брилянтна", "изненадваща", с посление, основано на реална трагедия, видеото е дело на агенция BBDO Ню Йорк, с режисьор Хенри-Алекс Рубин. 

Ето го и него. Още за кампанията може да прочетете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Родените през декември може да доживеят до 105 години
Цените на колите падат заради градушката в София
Актьорът Христо Мутафчиев получи инсулт
Бизнес активността в еврозоната завършва 2025 г. на по-слабо от очакваното ниво
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години