Хиляди останаха изненадани от втория план в сюжета на една от най-добрите реклами на годината

Можете ли да прозрете мистерията в тази забележителна социална реклама от САЩ за училищна любов?, питат авторите на изданието за маркетинг Adweek.

Хиляди зрители по света се изненадаха от втория план в сюжета на рекламния филм, определян вече като една от 10-те най-добри кампании на 2016 г. Има го и в топ 10 на рекламите на годината, според Adweek.com. Интернет потребители споделят, че са впечатлени от идеята и изпълнението в социалните мрежи. 

"Брилянтна", "изненадваща", с посление, основано на реална трагедия, видеото е дело на агенция BBDO Ню Йорк, с режисьор Хенри-Алекс Рубин. 

Ето го и него. Още за кампанията може да прочетете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
25 града в Иран са забранили разхождането на кучета и дори превозването им в автомобили
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий
Защо гърците купуват предимно стари жилища?
The Guardian: Кабул може да бъде първият град, който ще остане без вода до 2030 г.