Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Холивудската суперзвезда Мила Йовович е новият посланик на Johnnie Walker

Холивудската суперзвезда Мила Йовович е новият посланик на Johnnie Walker

След успешния старт на новата си кампания с Ейдриън Броуди, Johnnie Walker, скоч уиски номер едно в света, приветства за свой посланик и една прогресивна дама.

Мила Йовович е втората холивудска звезда, която се включва в движението „The Walkers“.

Видеото с нейно участие за втората част в кампанията „The Walkers“, режисирано от партньора ѝ в живота Пол У. С. Андерсън, съчетава динамичния и ярък характер на Мила Йовович със стила и енергията на бранда.

[[{"fid":"385157","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Мила Йовович и Пол У. С. Андерсън в момент от работата по видеото

За нея цялото изживяване по време на снимките носи духа и излъчването на Johnnie Walker. Стилизираното кинематографично преживяване, вдъхновено от личната история на Мила, е динамично, постоянно развиващо се пътуване, заснето в един единствен, перфектен кадър.

Вдъхновено е от упоритостта и силата на хората от Източна Европа, които нямат какво да доказват и които имат силата да продължат, въпреки историческите препятствия. Заедно с други активации на локално ниво, Мила и Johnnie Walker имат за цел да вдъхновят хората да продължават напред, да общуват с увереност и да излъчват позитивност, смелост и вълнение.

 

„Свидетели сме на огромна трансформация в света.”, казва Мила Йовович. „Във времената, в които живеем, положителната настройка, упоритостта и куражът да продължиш по пътя си са ключови. Аз също срещам предизвикателства, но точно като Johnnie, предпочитам да вървя напред. Осъзнавам, че когато продължавам напред, моите сподвижници се присъединяват, а заедно сме по-силни.“

Също както историята на Johnnie Walker, съдбата на Мила никога не е била свързана с поемането по утъпкани пътеки; тя е за движението напред и преодоляването на границите.

Мила Йовович е холивудска актриса с източноевропейски корени, майка на три деца, супермодел, моден дизайнер, певица и обществена личност. Тя е вдъхновение за всеки от нас да се превърне в Walker. Тя никога не се предава, бори се с несгодите със страст и се стреми към позитивното във всяко свое начинание.

„Johnnie Walker никога не е поемал в очакваната посока. Основателят на Johnnie Walker не е вярвал в определянето на живота си „според правилата“. Той е знаел, че най-великите житейски съдби не са следвали права линия. Прогресът настъпва, когато си готов да игнорираш границите и да рискуваш всичко, докато вървиш към собствените си безстрашни предели. В рекламата с участието на Мила Йовович историята ни въвлича в една нова вълнуваща и вдъхновяваща кампания – „Не говори, действай. Keep Walking.”, казва Дора Анна Фехес, Старши бранд мениджър, Уиски категория, Diageo Източна Европа.

За енергията и смисъла на посланието "Продължавай да вървиш напред" според собственото светоусещане говори в следващите редове самата Мила Йовович.

[[{"fid":"385159","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

- Участвате в кампанията на Johnnie Walker “Не говори. Действай. Keep Walking’’. Тя ни мотивира да излезем от утъпканата пътека, да предприемем действие. Как това пасва на характера Ви?

Мила Йовович: Целта на кампанията “Не говори. Действай. Keep Walking’’ е нещо, с което се асоциирам. Идеята за прекрачването на границите ми допада. Действието, пътят, който извървяваш, е това, което предизвиква промяната, което вдъхновява и мотивира хората. Действията са по-силни от думите.

- Изглежда нищо не може да Ви спре, Вие влагате всички сили в нещата, които правите. Какво Ви мотивира?

Мила Йовович: Във времената, в които живеем, положителната настройка, упоритостта и куражът да продължиш по пътя си са ключови. Аз също срещам предизвикателства, но точно като Johnnie, предпочитам да крача напред, да взема нещата в собствените си ръце, да предизвикам промяната, която искам да видя. Осъзнавам, че когато продължавам напред, моите сподвижници се присъединяват, а заедно сме по-силни. Аз продължавам напред въпреки всичко.

- Преживели сте доста в живота си, но винаги сте упорствали и сте продължавали напред. Кои са границите, които сте горда, че сте прекрачили?

Мила Йовович: Всеки среща трудности в живота си. Моят живот ме е научил, че често упоритостта е ключова, за да продължиш напред, и съм щастлива, че получих възможността да се развивам, да напредвам и да споделям това пътуване с хората около мен. Можеш да спреш за миг и да помислиш, но след това трябва да продължиш, да станеш по-добър човек.

- Във видеото “The Walkers” работите със своя съпруг Пол У. С. Андерсън, който режисира продукцията. Как изживявате работата заедно?

Мила Йовович: Ние сме страхотен екип, той знаеше точно как да съчетае моя характер със стила и енергията на марката Johnnie Walker. Беше голямо забавление да се гмурнем в света на Johnnie Walker и да създадем нещо иконично.

- Тази реклама цели да вдъхнови феновете на Johnnie Walker в Източна Европа да действат, да извървят думите. Какво бихте искали да споделите с тях?

Мила Йовович: Свидетели сме на огромна трансформация в света, която наистина се случва, защото хората се борят за нещата, в които вярват, въпреки съмненията, въпросите и страховете си. Ние хората от Източна Европа нямаме какво да доказваме, ние оставяме действията ни да говорят за нас.

- Какъв би бил съветът Ви към хората, които си мечтаят за нещо, но се страхуват да действат?

Мила Йовович: Невинаги е лесно, трябва да се държим един за друг и да продължаваме напред, да празнуваме постиженията си и да не спираме да се движим. Възхищавам се на смелостта и силата на всеки, който се е посветил на това да допринесе за общото благо. Не чакайте позволение или покана, за да направите това, което трябва; влагайте всичко от себе си в нещата, които правите. Не говори. Действай. Keep Walking.

[[{"fid":"385162","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1204,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

***

Johnnie Walker е скоч уиски марка номер едно в света (IWSR 2019), предпочитана от хората в над 180 страни по света. От основаването й преди 200 години от John Walker и до днес, мастър-блендърите на марката винаги са поставяли вкуса и качеството над всичко останало.

Днешното портфолио от награждавани уискита на марката включва Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years and Blue Label.

Заедно те съставляват продажби от над 19 милиона каси годишно (IWSR, 2018), превръщайки Johnnie Walker в най-популярната скоч уиски марка в света.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ