Историята, с която Google докосна всички на „Супербоул“

На фона на десетките реклами, включващи знаменитости, на „Супербоул“ Google разчувства всички със своя герой – един обикновен 85-годишен човек.

В 90-секундното емоционално видео мъжът използва асистента на най-голямата търсачка, за да си припомни за починалата си съпруга Лорета – нейните любими филм, място и цвете, както и общите им пътувания и снимки. Накрая, след като вижда изречението „Лорета винаги казваше „Не ридай за мен прекалено много и излез от проклетата къща“, вдовецът привиква кучето си за разходка.

„Във време, в което много американци са подозрителни по отношение на технологиите, рекламата помага те да бъдат хуманизирани и да им се вдъхнат чувства“, сподели Дженифър ДаСилва, президент на базираната в Ню Йорк комуникационна агенция Berlin Cameron.

По данни на технологичната компания Unruly рекламата на Google е най-ефективната на „Супербоул“ тази година, а според анализираните резултати от реакциите на 2500 респондента тя е 12 пъти по тъжна от средното за САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ