"Извън офиса съм" - лятната рекламна кампания на летище Хийтроу
Новата лятна рекламна кампания на лондонското летище Хийтроу успява да грабне вниманието и да покаже по простичък и деликатен начин чувството за свобода, с което се сдобиваме, в момента когато излезем в отпуск. Става дума за познатия, автоматично изпращан служебен имейл "Извън офиса съм", който колегите и партньори получават от нас, докато отсъстваме.
Рекламата е дело на агенция "Хавас Лондон". Режисьор на рекламата е Том Грийн от Stink. Помага му номинираният за "Оскар" за работата си в "Moonlight" Джеймс Лакстън, който е кинематограф.
Саундтрак е "Fighting For" на Roots Manuva.
Ето и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Белгийският премиер заплаши с оставка, ако преговорите за бюджета не постигнат успех
Свят |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Meta, TikTok и Snap се обявиха против забраната за социални мрежи за младежи в Австралия, но ще се съобразят с нея
Технологии |Barclays ще купи американската компания за лични заеми Best Egg
Финанси |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*
Финанси |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.