„Карай внимателно или влез в лошата статистика“ - 14 реклами, които ни го казват

Компанията Driverzz призовава за внимателно шофиране, особено когато има деца в колата.Рекламна агенция: JAANRISE, Хайдерабад, Индия /Ads of the World

През 2016 г. в резултат на катастрофа 25 000 души са загубили живота си, а 1.4 млн. други са били ранени, и то само на територията на Европейския съюз, посочва доклад на Европейската комисия. Компаниите разбират отлично този проблем, затова и често го поставят с кампаниите си. Те предизвикват размисъл, изразявайки своята ангажираност през призмата на продуктите и услугите, които предлагат.

Вдъхновете следващата си реклама с призива за внимателно шофиране, въплътен в криейтивите от галерията!

Автор: Габриела Беличовска

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Филипините и Китай си отправиха взаимни обвинения след сблъсък в Южнокитайско море
Пакистан затвори границата с Афганистан след престрелки между силите на двете страни
В Камерун започнаха избори, които може да удължат управлението на най-възрастния президент в света
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци