„Карай внимателно или влез в лошата статистика“ - 14 реклами, които ни го казват

Компанията Driverzz призовава за внимателно шофиране, особено когато има деца в колата.Рекламна агенция: JAANRISE, Хайдерабад, Индия /Ads of the World

През 2016 г. в резултат на катастрофа 25 000 души са загубили живота си, а 1.4 млн. други са били ранени, и то само на територията на Европейския съюз, посочва доклад на Европейската комисия. Компаниите разбират отлично този проблем, затова и често го поставят с кампаниите си. Те предизвикват размисъл, изразявайки своята ангажираност през призмата на продуктите и услугите, които предлагат.

Вдъхновете следващата си реклама с призива за внимателно шофиране, въплътен в криейтивите от галерията!

Автор: Габриела Беличовска

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Депутатите приеха оставката на Кирил Петков