„Карай внимателно или влез в лошата статистика“ - 14 реклами, които ни го казват
През 2016 г. в резултат на катастрофа 25 000 души са загубили живота си, а 1.4 млн. други са били ранени, и то само на територията на Европейския съюз, посочва доклад на Европейската комисия. Компаниите разбират отлично този проблем, затова и често го поставят с кампаниите си. Те предизвикват размисъл, изразявайки своята ангажираност през призмата на продуктите и услугите, които предлагат.
Вдъхновете следващата си реклама с призива за внимателно шофиране, въплътен в криейтивите от галерията!
Автор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Проектобюджетът на Аржентина за 2026 г. предвижда по-високи социални разходи
Финанси |Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание
ПР и събития | Advertorial |Suzuki Motor пуска първия си електрически автомобил през януари
Автомобили |Netflix: Боксовият мач между Алварес и Крауфорд постави рекорд по гледане в XXI век
Бизнес |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Свят |ADVERTORIAL

Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Коментари
Няма въведени кометари.