„Карай внимателно или влез в лошата статистика“ - 14 реклами, които ни го казват

Компанията Driverzz призовава за внимателно шофиране, особено когато има деца в колата.Рекламна агенция: JAANRISE, Хайдерабад, Индия /Ads of the World

През 2016 г. в резултат на катастрофа 25 000 души са загубили живота си, а 1.4 млн. други са били ранени, и то само на територията на Европейския съюз, посочва доклад на Европейската комисия. Компаниите разбират отлично този проблем, затова и често го поставят с кампаниите си. Те предизвикват размисъл, изразявайки своята ангажираност през призмата на продуктите и услугите, които предлагат.

Вдъхновете следващата си реклама с призива за внимателно шофиране, въплътен в криейтивите от галерията!

Автор: Габриела Беличовска

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изтекли документи на Microsoft разкриват заплатите, бонусите за наемане и наградите с акции по нива
Нови чешки влакове ще заменят старите руски в софийското метро
Doritos промотира нов пикантен чипс с пародия на ретро филми за възрастни (Видео)
На днешната дата, 11 август. Рождениците днес
Това са най-предпочитаните от свръхбогатите градове за втори дом и някои могат да ви изненадат
Зеленски: Краят на войната трябва да бъде справедлив и съм благодарен на всички, които сега са с Украйна
Вътрешният министър на Австрия ще намали събирането на семействата на бежанци
Цитат на деня