Коледна реклама за прошката
Не всички празнични реклами на големите марки са весели и леки за гледане. Някои компании залагат на по-дълбоките и трудни за поднасяне послания, защото смятат, че е важно и те да бъдат изречени по Коледа. Една от тях през тази година е германската верига супермаркети Penny. Тя представи кратък рекламен филм, посветен на прошката.
Видеото разказва за майка и дъщеря, които са се отчуждили след като дъщерята е забременяла. Майката изпитва огромна трудност да отиде при дъщеря си на Коледа и да помоли да бъде до нея.
"След като вече видяхме много празнични реклами този сезон, е време и за първия спот, който се задълбава малко по-надълбоко и насочва вниманието към често срещан проблем за толкова много хора по празниците, а именно, болката от семейните отношения", коментира изданието за маркетинг Adweek.
"По някакъв начин това е тема табу, въпреки че сме виждали рекламодатели да се отнасят към нея все повече и по-открито напоследък", продължава то.
Рекламата е на агенция Serviceplan в Германия. Видеото се отличава с впечатляващ преход и визуално пресъдаване на трудния път, който извървява майката, за да застане до прага на къщата на дъщеря си.
Ето го и него.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.