Класика от Doritos

Музикалните изпълнители Лил Нас Екс и Били Рей Сайръс, както и актьорът Сам Елиът, бяха героите в рекламата на бранда Doritos за „Супербоул“ тази година. Тримата влизат в ролята на каубои и се пренасят в атмосферата на уестърн филм.

В 60-секундния спот, чието излъчване на финала на НФЛ струва приблизително 10 млн. долара, Лил Нас и Елиът се изправят един срещу друг в двубой за порция от класическия вкус Cool Ranch, без оръжия, единствено представяйки танцовите си умения на фона на успешния хит Old Time Road. Сайръс, от своя страна, се появява единствено в края на видеото, казвайки с китара в ръка „Аз не танцувам“.

2 седмици по-рано Doritos показа и тийзър на видеото със заглавие „Монолог“, в което Елиът озадачава каубоите в пъба, в който влиза, изговаряйки част от текста на Old Time Road. Този сюжет бе един от общо 77-те, показани на „Супербоул“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси