Класика от Doritos
Музикалните изпълнители Лил Нас Екс и Били Рей Сайръс, както и актьорът Сам Елиът, бяха героите в рекламата на бранда Doritos за „Супербоул“ тази година. Тримата влизат в ролята на каубои и се пренасят в атмосферата на уестърн филм.
В 60-секундния спот, чието излъчване на финала на НФЛ струва приблизително 10 млн. долара, Лил Нас и Елиът се изправят един срещу друг в двубой за порция от класическия вкус Cool Ranch, без оръжия, единствено представяйки танцовите си умения на фона на успешния хит Old Time Road. Сайръс, от своя страна, се появява единствено в края на видеото, казвайки с китара в ръка „Аз не танцувам“.
2 седмици по-рано Doritos показа и тийзър на видеото със заглавие „Монолог“, в което Елиът озадачава каубоите в пъба, в който влиза, изговаряйки част от текста на Old Time Road. Този сюжет бе един от общо 77-те, показани на „Супербоул“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.