Класика от Doritos


Музикалните изпълнители Лил Нас Екс и Били Рей Сайръс, както и актьорът Сам Елиът, бяха героите в рекламата на бранда Doritos за „Супербоул“ тази година. Тримата влизат в ролята на каубои и се пренасят в атмосферата на уестърн филм.

В 60-секундния спот, чието излъчване на финала на НФЛ струва приблизително 10 млн. долара, Лил Нас и Елиът се изправят един срещу друг в двубой за порция от класическия вкус Cool Ranch, без оръжия, единствено представяйки танцовите си умения на фона на успешния хит Old Time Road. Сайръс, от своя страна, се появява единствено в края на видеото, казвайки с китара в ръка „Аз не танцувам“.

2 седмици по-рано Doritos показа и тийзър на видеото със заглавие „Монолог“, в което Елиът озадачава каубоите в пъба, в който влиза, изговаряйки част от текста на Old Time Road. Този сюжет бе един от общо 77-те, показани на „Супербоул“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия