Любовта или парите - човек може да има двете

Любовта или парите? Този въпрос често е задаван като дилема на неминуем избор между едно от двете в киното, литературата, в света на рекламата. Но една испанска рекламна кампания напук посочва, че човек може да има и двете. Защо не? Стига да е решителен, да преследва съдбата си и това, което му харесва, и стига да вярва в любовта. 

Рекламата е на испанската национална лотария и е класическа роматична история за двойка, в която момчето е решително - той се запознава с момиче в самолета, след като я вижда на опашката за билети преди да се качи в полета. Той моли представителката на авиокомпанията, ако може, да го сложи да седне до момичето. Но това се разбира на малко по-късен етап в разказа, защото историята започва така, че младият мъж е спечелил от лотарията.

Колкото повече, толкова повече, нали?

Видеото от 3 минути и половина, изработено за EuroMillions, е дело на агенция Shackleton. Ето и самата история. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли