McCann Sofia с бронзова награда от фестивала Cannes Lions

McCann Sofia с бронзова награда от фестивала Cannes Lions

За първи път в историята на българската рекламна индустрия агенция печели награда от международния рекламен конкурс Cannes Lions. Отличената кампания "Лети с книга" (Fly with a book) е дело на агенцията McCann Sofia, която грабна бронзовата награда в категорията Brand Experience & Activation с подкатегория "Използване на уебсайт/микросайт".

Проектът е изготвен за електронната книжарница Booklover и цели да стимулира продажбите на книги на различни издатели, засегнати от коронавирусната криза. За целта от McCann Sofia създават платформата Booktrips.bg - онлайн магазин за книги с доста интересен и забавен дизайн. В него потребителите могат да избират дестинация, период и цел на пътуването си. Вместо билети търсачката показва избрани книги, с които читателите да се пренесат мислено до желаното от тях кътче по света и това във време, когато пътувания бяха ограничени.

От McCann Sofia се похвалиха с постижението и на страницата си във Фейсбук. "За пръв път българска кампания печели Лъв от Cannes Lions International Festival of Creativity - и това е нашата Fly With A Book! Без доверието на Mastercard, Booklover и Manol Peykov нищо от това нямаше да е възможно - благодарим! Думите са част от работата ни, но в момента не ни стигат думи да изразим вълнението си. Усещането е #безценно!", пишат от агенцията в социалната мрежа. 

Това е най-голямото постижение за българска рекламна агенция от конкурса Cannes Lions. Преди това само агенция Noble Graphics е имала номинация за конкурса за кампанията си от 2015 г. "Йога закачалки". 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ