Натали Портман в една от най-гледаните онлайн реклами на годината

Дойде времето и на тазгодишните маркетингови класации и равносметки. Традиционно, международните издания за реклама отразяват списъка на най-гледаните онлайн реклами в YouTube. Сред тях е и това видео с участието на актрисата Натали Портман, за парфюма "Мис Диор".

Портман влиза в ролята на красива млада жена, която изпитва силни емоции като бяга в нежна дълга рокля по плажа, кара се с любимия и след това го обича, двамата са заедно пред Айфеловата кула в Париж. Видеото завършва с обръщение към зрителките "А вие? Какво бихте направили за любов?". 

Този вечен въпрос и образът на влюбената красива жена отново успяват да продават - в полза на и тази марка, а също и да събират популярност, с над 44,5 милиона прегледа на видеото в YouTube през 2017 г. 

Рекламата е режисирана от Еманюел Косу. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Винено-кулинарният туризъм в Сицилия става все по-важен
Десетки арестувани при удар срещу контрабандата на оръжие на Западните Балкани
Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Демографска криза: Производителите на бебешки продукти в Италия се насочват към старите хора
Работохолици на дансинга
Вътрешен доклад на ООН прогнозира катастрофални последици от скока в добива на полезни изкопаеми
Николай Василев: Политиките на кабинетите в последните 3 години са силно проинфлационни
Китай свърза здравните картони на всички граждани в обща платформа