Натали Портман в една от най-гледаните онлайн реклами на годината

Дойде времето и на тазгодишните маркетингови класации и равносметки. Традиционно, международните издания за реклама отразяват списъка на най-гледаните онлайн реклами в YouTube. Сред тях е и това видео с участието на актрисата Натали Портман, за парфюма "Мис Диор".

Портман влиза в ролята на красива млада жена, която изпитва силни емоции като бяга в нежна дълга рокля по плажа, кара се с любимия и след това го обича, двамата са заедно пред Айфеловата кула в Париж. Видеото завършва с обръщение към зрителките "А вие? Какво бихте направили за любов?". 

Този вечен въпрос и образът на влюбената красива жена отново успяват да продават - в полза на и тази марка, а също и да събират популярност, с над 44,5 милиона прегледа на видеото в YouTube през 2017 г. 

Рекламата е режисирана от Еманюел Косу. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
Времето остава топло, на места ще ще има валежи
България повторно подаде второ искане за плащане по Плана за възстановяване
Прекомерната консумация на алкохол застрашава не само здравето, но и личните финанси
Русия и Украйна се споразумяха за размяна на пленници и изтъкнаха "различията" в позициите си
Може ли поевтиняващият долар може да обърка дневния ред на Тръмп?