Натали Портман в една от най-гледаните онлайн реклами на годината

Дойде времето и на тазгодишните маркетингови класации и равносметки. Традиционно, международните издания за реклама отразяват списъка на най-гледаните онлайн реклами в YouTube. Сред тях е и това видео с участието на актрисата Натали Портман, за парфюма "Мис Диор".

Портман влиза в ролята на красива млада жена, която изпитва силни емоции като бяга в нежна дълга рокля по плажа, кара се с любимия и след това го обича, двамата са заедно пред Айфеловата кула в Париж. Видеото завършва с обръщение към зрителките "А вие? Какво бихте направили за любов?". 

Този вечен въпрос и образът на влюбената красива жена отново успяват да продават - в полза на и тази марка, а също и да събират популярност, с над 44,5 милиона прегледа на видеото в YouTube през 2017 г. 

Рекламата е режисирана от Еманюел Косу. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 5 февруари. Имен ден празнуват Агата, Добрин, Добринка, Добри
Да се увеличи месечната необлагаема сума за ваучерите за храна настояват от бранша
Тръмп иска САЩ да поемат контрола над Газа и да я превърнат в „Ривиера на Близкия изток“
Асен Василев: Бизнесът и домакинствата имат 134 млрд. лв. в банките
На днешната дата, 6 февруари. Имен ден празнуват Пламен, Пламена, Огнян, Огняна, Светлин, Светльо, Светла
Премиерът нареди превантивни полицейски акции на пътя заради влизането ни в Шенген
Зеленски каза, че би се съгласил на директни преговори с Путин
Премиерът: Ще внесем бюджет на стабилизирането на публичните финанси