Натали Портман в една от най-гледаните онлайн реклами на годината

Дойде времето и на тазгодишните маркетингови класации и равносметки. Традиционно, международните издания за реклама отразяват списъка на най-гледаните онлайн реклами в YouTube. Сред тях е и това видео с участието на актрисата Натали Портман, за парфюма "Мис Диор".

Портман влиза в ролята на красива млада жена, която изпитва силни емоции като бяга в нежна дълга рокля по плажа, кара се с любимия и след това го обича, двамата са заедно пред Айфеловата кула в Париж. Видеото завършва с обръщение към зрителките "А вие? Какво бихте направили за любов?". 

Този вечен въпрос и образът на влюбената красива жена отново успяват да продават - в полза на и тази марка, а също и да събират популярност, с над 44,5 милиона прегледа на видеото в YouTube през 2017 г. 

Рекламата е режисирана от Еманюел Косу. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Депутатите приеха оставката на Кирил Петков