Марджъри, на 81 години, от Ню Йорк - новата рекламна героиня на Nike

С близо 2 милиона онлайн прегледа от 6-ти октомври насам, тази кратка видео реклама на Nike събира внимание и печели сърцата.

Спортният гигант залага на реална героиня - 81-годишната Марджъри от Ню Йорк, която решава да участва в маратона в града просто ей така, след като се заговорила със свой приятел в парка, където разхожда кучето си. Това се случва няколко години след като съпругът ѝ е починал. 

7 месеца след разговора в парка, Марджъри, вече подготвена, застава на стартовата линия на най-престижната надпревара в Ню Йорк, заедно с още 50 000 души. 

Историята ѝ е озаглавена “Late Bloomer” и е последният рекламен филм от колекцията "Just Do It". Целта на Nike е да покаже, че няма граници за човешката решимост - нито физическите възможности, нито полът, определено не и възрастта. 

Марджъри успява да премине от Бруклин в Куинс и после в Манхатън. Тя през цялото време знае, че състезанието е нейно. "Вярвам, че ако минеш наполовина разстоянието и все още тичаш с краката си, винаги ще можеш да завършиш другата половина", казва тя. "Ако започнеш нещо, нещо, което наистина искаш да правиш, ще намериш начин да го завършиш", продължава Марджъри. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд