Марджъри, на 81 години, от Ню Йорк - новата рекламна героиня на Nike


С близо 2 милиона онлайн прегледа от 6-ти октомври насам, тази кратка видео реклама на Nike събира внимание и печели сърцата.

Спортният гигант залага на реална героиня - 81-годишната Марджъри от Ню Йорк, която решава да участва в маратона в града просто ей така, след като се заговорила със свой приятел в парка, където разхожда кучето си. Това се случва няколко години след като съпругът ѝ е починал. 

7 месеца след разговора в парка, Марджъри, вече подготвена, застава на стартовата линия на най-престижната надпревара в Ню Йорк, заедно с още 50 000 души. 

Историята ѝ е озаглавена “Late Bloomer” и е последният рекламен филм от колекцията "Just Do It". Целта на Nike е да покаже, че няма граници за човешката решимост - нито физическите възможности, нито полът, определено не и възрастта. 

Марджъри успява да премине от Бруклин в Куинс и после в Манхатън. Тя през цялото време знае, че състезанието е нейно. "Вярвам, че ако минеш наполовина разстоянието и все още тичаш с краката си, винаги ще можеш да завършиш другата половина", казва тя. "Ако започнеш нещо, нещо, което наистина искаш да правиш, ще намериш начин да го завършиш", продължава Марджъри. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите