Марджъри, на 81 години, от Ню Йорк - новата рекламна героиня на Nike


С близо 2 милиона онлайн прегледа от 6-ти октомври насам, тази кратка видео реклама на Nike събира внимание и печели сърцата.

Спортният гигант залага на реална героиня - 81-годишната Марджъри от Ню Йорк, която решава да участва в маратона в града просто ей така, след като се заговорила със свой приятел в парка, където разхожда кучето си. Това се случва няколко години след като съпругът ѝ е починал. 

7 месеца след разговора в парка, Марджъри, вече подготвена, застава на стартовата линия на най-престижната надпревара в Ню Йорк, заедно с още 50 000 души. 

Историята ѝ е озаглавена “Late Bloomer” и е последният рекламен филм от колекцията "Just Do It". Целта на Nike е да покаже, че няма граници за човешката решимост - нито физическите възможности, нито полът, определено не и възрастта. 

Марджъри успява да премине от Бруклин в Куинс и после в Манхатън. Тя през цялото време знае, че състезанието е нейно. "Вярвам, че ако минеш наполовина разстоянието и все още тичаш с краката си, винаги ще можеш да завършиш другата половина", казва тя. "Ако започнеш нещо, нещо, което наистина искаш да правиш, ще намериш начин да го завършиш", продължава Марджъри. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Футболната звезда Роналдо се обяви за по-известен от Тръмп и поиска лична среща с него
Борисов: Държавата смята да поеме ръководството над „Лукойл” с назначаване на особен управител
Унгарският премер Орбан ще предложи на Тръмп сделки с втечнен природен газ и ядрено гориво от САЩ
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Ново изследване променя представите ни за древната пътна система на Рим
Дубай изпревари Ню Йорк в класацията за най-добър град за милионери
Акционерите на Tesla одобриха пакета за възнаграждение на Мъск от 1 трилион долара