Nike отбелязва с видео 20-годишно партньорство с Барселона

Споретният бранд Nike чества 20 години от началото на партньорството си с един от най-любимите футболни клубове в света - испанският Барселона. 

По повода Nike представи нов рекламен клип от 90 секунди, с участието на известните футболни звезди на клуба, включително Лионел Меси. Рекламата е режисирана от носителя на награда "Оскар" за кинематография Уоли Пфистър. В нея той обръща внимание на способността на Барселона да обединява каталунците с останалата част от Испания. 

Кампанията е на рекламна агенция Wieden + Kennedy Амстердам. Рекламата е озвучена на каталунски език - от актьора Карлес Франсино, който е барселонец. Специфичното в нея е, че екранът е рамка, разделена на отделни квадрати. С този визуален стил, който се вижда през по-голямата част от видеото, режисьорът прави препратка към градоустройството на град Барселона, направено в средата на 19 век от Илдефонс Сердà. 

Освен звездите футболисти, за рекламата режисьорът извиква и 20 много заклети фенове на клуба, сред които 78-годишният Карлес Тарида, който е бил на първия футболен мач на "Камп Ноу" на 24 септември 1957 г. 

Музиката е традиционно каталунска, от перкусионистите Kaboom, съвместно с родената в Барселона певица с номинация за латино награда "Грами" Rosalía.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Краят на войната трябва да бъде справедлив и съм благодарен на всички, които сега са с Украйна
Урсула фон дер Лайен: ЕС е готов да мобилизира 3 млрд. евро за един „демократичен“ Беларус
Радев: Правителството на Пеевски и Борисов се готви да разпродава държавни имоти
Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Великобритания, Австралия и Канада с призив Беларус да прекрати репресиите и нарушенията на правата на човека
Проучване сочи, че повечето германци са недоволни от правителството
Цените на основни хранителни продукти, плодове и зеленчуци на борсите у нас продължават да растат
90-секундното правило за справяне със силните емоции