Nike отбелязва с видео 20-годишно партньорство с Барселона


Споретният бранд Nike чества 20 години от началото на партньорството си с един от най-любимите футболни клубове в света - испанският Барселона. 

По повода Nike представи нов рекламен клип от 90 секунди, с участието на известните футболни звезди на клуба, включително Лионел Меси. Рекламата е режисирана от носителя на награда "Оскар" за кинематография Уоли Пфистър. В нея той обръща внимание на способността на Барселона да обединява каталунците с останалата част от Испания. 

Кампанията е на рекламна агенция Wieden + Kennedy Амстердам. Рекламата е озвучена на каталунски език - от актьора Карлес Франсино, който е барселонец. Специфичното в нея е, че екранът е рамка, разделена на отделни квадрати. С този визуален стил, който се вижда през по-голямата част от видеото, режисьорът прави препратка към градоустройството на град Барселона, направено в средата на 19 век от Илдефонс Сердà. 

Освен звездите футболисти, за рекламата режисьорът извиква и 20 много заклети фенове на клуба, сред които 78-годишният Карлес Тарида, който е бил на първия футболен мач на "Камп Ноу" на 24 септември 1957 г. 

Музиката е традиционно каталунска, от перкусионистите Kaboom, съвместно с родената в Барселона певица с номинация за латино награда "Грами" Rosalía.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял